| کد خبر: 221608 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

آغاز ساخت ۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه بندری و دریایی در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی و آغاز ساخت تعدادی پروژه‌ دیگر در بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی و آغاز ساخت تعدادی پروژه‌ دیگر در بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، صبح امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعدادی از پروژه‌های توسعه‌ای بندر چابهار امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد که با سرمایه‌گذاری بیش از ۴,۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

وی افزود: اهم این پروژه‌های تکمیل شده، ترمینال کانتینری طرح توسعه‌ای بندر چابهار و بخش‌های مختلف این ترمینال، تأسیسات روبنایی پایانه کانتینری پروژه‌های مرتبط با شناورهای عملیاتی بندر چابهار و همچنین ساخت یک فروند قایق حفاظت بندر چابهار که توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده را شامل می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه دیگر در مراسم امروز خبر داد و گفت: این ۱۱ پروژه در مجموع با اعتبار ۱۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از شروع ۵ پروژه دیگر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۹۱۴۰ میلیارد دیگر خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها شامل مخازن محصولات پتروشیمی، انبارهای نگهداری کالا، مخازن فرآورده‌های نفتی و تأسیسات نگهداری کالای فله و مواد غذایی خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.