| کد خبر: 221513 |

تردد میان تهران و البرز محدود نمی‌شود

رئیس پلیس راه البرز از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در ۱۰ نقطه ورودی و خروجی از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان در این استان خبرداد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه البرز از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در ۱۰ نقطه ورودی و خروجی از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان در این استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی گفت: در اجرای این طرح که در مسیرهای اصلی ورودی و خروجی البرز شناسایی شده، اجازه  ورود هیچ فرد غیربومی به این حریم داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شد هشت نقطه به صورت کامل مسدود و دو نقطه با کنترل، اجازه تردد خودروهای باری، مسافربری، انتظامی و امدادی را خواهند داشت.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: مسیرهای  اشتهارد - بویین زهرا، نظرآباد، سه راهی شهرستانک، میدان امیرکبیر و جاده  نوجان - چالوس به صورت کامل مسدود می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین آزادراه کرج - قزوین در دو مسیر رفت و برگشت با کنترل ماموران پلیس راه اجازه تردد خودروهای باری، مسافربری و امدادی را خواهند داشت.

سرهنگ گودرزی گفت : افراد مجاز به حریم شهری فقط باید دارای پلاک خودروی  تهران و البرز باشند.

وی افزود: نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و آدرس بیمه نامه خودرو است.

رئیس پلیس راه البرز یاد آورشد: در اجرای این طرح تلاش شده با حذف ترددهای غیر ضروری از شیوع بیماری ویروس کرونا جلوگیری شود.

سرهنگ گودرزی گفت: طبق توافقات و دستورات کمیته ملی کرونا اجرای این طرح برای حفظ سلامت مردم بوده و  از ورود هر گونه افراد غیر بومی جلوگیری می شود .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.