| کد خبر: 221438 |

بازسازی راه های آسیب دیده از سیل گلستان بزودی به اتمام می رسد

​معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بازسازی اکثر راه های استان گلستان چه روستایی و فرعی که از سیل سال ۹۸ آسیب دیده بودند خبر داد.

تین نیوز

​معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از بازسازی اکثر راه های استان گلستان چه روستایی و فرعی که از سیل سال ۹۸ آسیب دیده بودند خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رضا اکبری در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گلستان اظهار کرد: از زمان سیل سال گذشته تاکنون راهداران به صورت شبانه روزی در راه‌های استان فعالیت می‌کنند به طوری که دو سوم از اعتبار مورد نیاز بازسازی نقاط آسیب دیده از سیل استان را با تلاش شبانه روزی و تجهیزات استانی خود تأمین کردند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم دیگر از اعتبار بازسازی سیل به استان اختصاص یافته است، گفت: اکثر راه‌های استان گلستان چه روستایی و فرعی بازسازی شده است.

اکبری اضافه کرد: با توجه به تحلیل ایمنی تصادفات ۶ ماهه سال جاری و گذشته؛ بخشی از دستور کار جلسه هفته اخیر کمیسیون راه‌های کشور که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار گلستان برگزار شد به ایمنی راه‌های استان اختصاص یافت و درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بازدید از محورهای مهم و پرتردد بحث شده در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های کشور همچون محور آق قلا به بندر، محور گنبد به اینچه برون و محور علی آباد به گنبدکاووس و تعدادی دیگر از محورهای استان را از اهداف این بازدید بیان کرد.

اکبری بیان کرد: طبق تبادل نظرها و پشتیبانی‌های لازم با معاون عمرانی استاندار گلستان درباره محورهای بازدید شده، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای رفع نقاط حادثه خیز و ارتقای وضعیت ایمنی جاده‌ها انجام خواهد شد.

وی، بالابودن تعداد سبقت‌ها را در راه‌های استان موجب افزایش خطای انسانی بیان کرد و گفت که در این شرایط احتمال بروز تصادف زیاد می‌شود و بنابراین یکی از راهکارهای آن افزایش عرضی محورها است تا احتمال و تعداد سبقت‌ها با یک برنامه ریزی چندساله کاهش یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.