| کد خبر: 221368 |

عضو شورای شهر اردبیل پیشنهاد کرد

◄ نامگذاری خیابانی در اردبیل به نام خسرو آواز ایران

اردبیل| عضو شورای شهر اردبیل گفت: پیشنهاد کردیم تا شهرداری یکی از خیابان‌ها و گذرهای شهر اردبیل را به نام خسرو آواز ایران، استاد شجریان نامگذاری کنند.

تین نیوز

اردبیل| عضو شورای شهر اردبیل گفت: پیشنهاد کردیم تا شهرداری یکی از خیابان‌ها و گذرهای شهر اردبیل را به نام خسرو آواز ایران، استاد شجریان نامگذاری کنند.

علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در تکریم و احترام به مقام شامخ استاد فقید موسیقی ایران محمدعلی شجریان، ما به شهردار اردبیل پیشنهاد کردیم تا یکی از خیابان‌ها و میادین این شهر را به نام این استاد پرآواز موسیقی ایران نامگذاری کند.

وی تصریح کرد: تنها در دو مرکز استان در کشور مرکز کنترل ترافیک وجود ندارد که یکی از این استان‌ها، اردبیل است که هنوز از ورود این مرکز بی‌بهره است.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: در کنار کمک به مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور، بهتر است هر چه سریعتر نسبت به احداث، تجهیز و راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک اقدام جدی و عاجل با همکاری شهرداری و پلیس راهور انجام شود.

پوستی اقدام شهرداری را در تملک اراضی به عنوان ذخیره شهری مناسب و مطلوب خواند و افزود: ما در شهر اردبیل به چنین اراضی به عنوان ذخیره شهری نیاز داریم و قطعا در آینده و توسعه شهر مفید و مؤثر خواهد بود.

وی در مورد پادگان اردبیل و ثبت ملی آن خاطر نشان کرد: ما از یک سال پیش در شورای شهر به دنبال تصویب لایحه‌ای در خصوص ساماندهی پادگان اردبیل بودیم که به دلیل برخی از شرایط این موضوع را مطرح نکردیم اما عده‌ای هم اکنون از فرصت پیش آمده استفاده کرده و ثبت پادگان اردبیل را در ردیف آثار ملی به نام خود زدند.

پوستی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: با ثبت ملی این منطقه نمی‌توان در این محدوده آجر روی آجر گذاشت و قطعا شورای شهر به دور از هرگونه توافق در واگذاری اراضی برای ساخت و ساز تصمیم داشت تا این مجموعه را به عنوان یک فضای گردشی و تفریحی برای شهروندان و گردشگران مهیا و آماده کند.

وی ادامه داد: در این شرایط پادگان اردبیل به حال خود رها خواهد شد ولی انتظار می‌رود نسبت به تعیین تکلیف این محدوده شهر اقدام شده و با خودداری از واگذاری آن برای ساخت و ساز، تعیین تکلیف این منطقه به انجام رسیده تا همه شهروندان از مزایای آن استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.