| کد خبر: 221360 |

نیکزاد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص می یابد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا از محل منابع مورد نظر در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل تونل بزرگ کبیرکوه در استان ایلام اختصاص یابد.

تین نیوز

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا از محل منابع مورد نظر در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل تونل بزرگ کبیرکوه در استان ایلام اختصاص یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی نیکزاد روز پنج شنبه در بازدید از پروژه تونل بزرگ کبیرکوه در شهرستان آبدانان اظهار داشت: تونل کبیرکوه از مهمترین پروژه های راه سازی در کشور است که بهره برداری از آن نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد.

وی با اشاره به حفاری کامل این تونل افزود: بنا به گفته مسوولانی استانی این تونل دارای چهار هزار و ۸۰۰ متر طول است که حفاری آن پایان یافته و هم اکنون عملیات لاینیگ و کف کشی آن در حال انجام است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال تلاش خواهیم کرد تا از محل منابع مورد نظر اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد تومان برای تسریع و تکمیل این‌پروژه اختصاص یابد، تاکید کرد: با بهره برداری از این تونل مهم‌ راهسازی این پروژه در آینده می تواند به عنوان یک کریدور به مرزهای غربی و از مسیرهای مهم عتبات عالیات باشد.

نیکزاد همچنین در بازدید از باند فرودگاه آبدانان گفت: این فرودگاه با توجه به مشخصات فنی، آماده بودن همه زیرساخت های ضروری و سابقه پرواز طبق نظر همه کارشناسان یکی از معتبرترین باندهای پروازی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای توسعه و تکمیل تجهیزات مورد نیاز این فرودگاه با مسوولان ذیربط جهت تامین اعتبار و راه اندازی مجدد آن انجام خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه در سفری یک روزه وارد استان ایلام شد.

بازدید از پروژه های شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و شرکت در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از مهمترین برنامه های سفر علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی به ایلام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.