| کد خبر: 221328 |

هزینه‌کرد ۶۵۰ میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید برای ورزش استان سمنان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دولت تدبیر و امید در هفت سال گذشته بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی در این استان هزینه کرده است.

تین نیوز

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دولت تدبیر و امید در هفت سال گذشته بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی در این استان هزینه کرده است.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، مصطفی مرادی ، ابراز داشت: تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی خوبی دارند تا پایان دولت تدبیر و امید از برنامه‌های در اولویت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان است که میزان سرمایه گذاری در حوزه ورزش را در دولت یازدهم و دوازهم افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: این استان در زمینه سرانه ورزشی با اختصاص اعتبارهای خوب در دولت تدبیر و امید در جایگاه مطلوبی قرار دارد و جزو استان‌های برتر کشور از لحاظ سرانه ورزشی است.

وی ادامه داد: سرانه فضای ورزشی در استان سمنان به ازای هریک نفر ۱.۱۸  متر مربع است و سرانه فضای  ورزشی در مناطق شهری استان ۰.۹۲ مترمربع و سرانه فضای ورزشی در مناطق روستایی ۲.۰۲ متر مربع به ازای هر یک نفر است.

وی بیان کرد: پراکندگی جمعیت  در استان سمنان موجب افزایش طرح‌های ورزشی برای برخورداری از فضای ورزشی می‌شود و با وجود پراکندگی جمعیت استان سمنان در زمینه سرانه فضای ورزشی نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوبی دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی در برنامه پنجم توسعه به ازای هر یک نفر یک مترمربع تعریف شد که استان سمنان از برنامه پنجم توسعه با موفقیت عبور کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ۵۲۰ باشگاه ورزشی برای استفاده ورزشکاران و توسعه ورزش در استان سمنان وجود دارد و این استان از لحاظ تعداد باشگاه‌های ورزشی نیز وضعیت خوبی دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: شیوع کرونا ورزش استان را تحت تاثیر خود قرار داد و تا پایان سال گذشته ۴۰ هزار ورزشکار سازمان‌ یافته در استان مشغول به فعالیت بودند.

استان سمنان با جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفر  بیش از ۴۰ هزار ورزشکار بیمه شده در سال ۹۸ داشت و ۴۶ هیات ورزشی در این استان مشغول به فعالیت هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.