| کد خبر: 221198 |

◄ کمک ۳۰ میلیارد ریالی خیّرین مدرسه‌سازبه توسعه فضاهای آموزشی تکاب

سرپرست فرمانداری تکاب روز سه‌شنبه در آیین کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه روستای "قره‌بلاغ" تکاب گفت: این میزان اعتبار که از سوی خیّران مدرسه‌ساز پرداخت شده جهت تامین ۳۰ درصد هزینه احداث ۱۳ طرح آموزشی با ۴۴ کلاس درس اختصاص یافته است که امسال هزینه می‌شود.

تین نیوز

سرپرست فرمانداری تکاب روز سه‌شنبه در آیین کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه روستای "قره‌بلاغ" تکاب گفت: این میزان اعتبار که از سوی خیّران مدرسه‌ساز پرداخت شده جهت تامین ۳۰ درصد هزینه احداث ۱۳ طرح آموزشی با ۴۴ کلاس درس اختصاص یافته است که امسال هزینه می‌شود.

به گزارش تین نیوز آذربایجان غربی ، سیدهادی طباطبایی بیان کرد: دولت به تنهایی قادر به توسعه فضاهای آموزشی نیست و از این رو خیّران مدرسه‌ساز با عمل به وظیفه اجتماعی خود در این مسیر، مشارکت فعال دارند.

 وی اظهار داشت: سهم اجتماعی مردم و خیّران در توسعه فضاهای آموزشی و امر مقدس مدرسه‌سازی بسیار قابل توجه است.

طباطبایی ادامه داد: توسعه همه‌جانبه فضاهای آموزشی از مهمترین عوامل به‌شمار می‌رود و خیّران مدرسه‌ساز با اهدای زمین و مشارکت در احداث کلاس‌های درس گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته‌اند که قابل تقدیر است.

مدیر آموزش و پرورش تکاب نیز در این مراسم گفت: عملیات اجرایی احداث مدرسه سه کلاسه روستای "قره بلاغ" بخش تخت سلیمان تکاب در زمینی به مساحت ‌هزار و ۱۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۳۲ متر مربع از امروز آغاز شده است.

حمید علی‌نیا افزود: برای احداث این واحد آموزشی هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که ۲ میلیارد ریال آن توسط چهار نفر از خیّران مدرسه ساز تامین خواهدشد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این واحد آموزشی سه کلاسه، ۶۰ نفر از دانش‌آموزان روستایی از فضا و امکانات آموزشی مناسب بهره‌مند خواهند شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.