| کد خبر: 221094 |

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور؛

◄ مشکل استراحتگاه رانندگان سواری کرایه برطرف می‌شود

در تبریز رانندگان سواری کرایه در پایانه اصلی آن شهر فاقد استراحتگاه و خوابگاه بودند که با دعوت رئیس پایانه مذکور و تنظیم صورتجلسه مقرر و توافق شد در کمترین زمان خوابگاه رانندگان سواری کرایه ساخته و تحویل گردد.

تین نیوز

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور از سازمان راهداری و مدیر کل  دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان برای برگزاری جلسات راهبردی که روسا و مدیران تشکل‌های صنفی کشوری نیز در آنها  حضور دارند و تصمیمات مهمی در این جلسات اتخاذ می‌شود، قدردانی کرد.

به گزارش تین نیوز، حمید حسین‌زاده با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی افزود: برخلاف روال گذشته که اکثر جلسات در تهران و عمدتاً بر محوریت  مسایل پایتخت برگزار می‌شد این بار در مراکز استان‌ها و بر محوریت مسایل و مشکلات استان مربوطه برگزار می‌شود و بر همین اساس کم و کاستی‌های موجود استان محل جلسه مطرح و جهت برطرف کردن آنها تصمیمات و دستورات لازم اخذ و صادر می‌شود.

وی به برخی تصمیمات اتخاذ شده مربوط به ناوگان سواری کرایه که در 2 جلسه اخیر که به‌فاصله چند روز در تبریز و خرم آباد برگزار شد اشاره کرد و گفت: در تبریز رانندگان سواری کرایه در پایانه اصلی آن شهر فاقد استراحتگاه و خوابگاه بودند که با دعوت رئیس پایانه مذکور و تنظیم صورتجلسه مقرر و توافق شد در کمترین زمان خوابگاه رانندگان سواری کرایه ساخته و تحویل گردد.

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور عنوان کرد: یکی از مشکلات رانندگان و شرکت‌های سواری کرایه در پایانه تبریز، جولان خودروهای شخصی‌ و تاکسی‌های داخل شهری جلوی در این شرکت‌ها بود که در این خصوص مقرر شد رمپی که در آن مکان موجود بود اما به‌ دلیل ناقص بودن استفاده نمی‌شد با صرف۵۰ میلیون تومان تجهیز و آماده گردد تا بوسیله آن مسافران ورودی به پایانه بدون مواجهه با دلالان و مسافربرهای شخصی و به‌طور مستقیم در جلوی در شرکتهای مذکور از وسیله نقلیه پیاده شده و داخل شرکتها شوند.

او گفت: همچنین قول همکاری‌های لازم در خصوص تشکیل انجمن صنفی مستقل رانندگان  سواری کرایه در تبریز و جلفا از مقامات مربوطه اخذ شد.

حسین زاده افزود: مواردی مشابه همین موارد در جلسه خرم آباد نیز طرح و تصویب شد که از جمله آن ایجاد یک دور برگردان در محل استقرار شرکت‌های سواری کرایه به منظور دسترسی مستقیم مسافران ورودی به این شرکت‌ها در شهر بروجرد و تجهیز خوابگاه در پایانه خرم آباد و مذاکره در خصوص توزیع بیشتر لاستیک در استان و ...بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.