| کد خبر: 221048 |

نماینده خلخال در مجلس:

◄ 31 میلیارد تومان برای پروژه‌های بازآفرینی شهری در خلخال هزینه خواهد شد

اردبیل| نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای دو پروژه بازآفرینی شهری در خلخال قرار شد شرکت بازآفرینی شهری کشور 31 میلیارد تومان اختصاص دهد.

تین نیوز

اردبیل| نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای دو پروژه بازآفرینی شهری در خلخال قرار شد شرکت بازآفرینی شهری کشور 31 میلیارد تومان اختصاص دهد.

میرغنی نظری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: چهار شهر خلخال، گیوی، هشجین و خورش رستم از لحاظ عمران شهری و آسفالت معابر و کوچه‌ها وضعیت مناسبی ندارند و درآمد شهرداری‌ها نیز در حد صفر است.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این شهرداری‌ها با فروش زمین تنها قادر به پرداخت حقوق پرسنل هستند و در این اوضاع سخت نمی‌توانند پروژه خاصی را اجرا کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضرورت اختصاص قیر رایگان و ماشین‌آلات آتش نشانی را به شهرداری‌های چهار شهر جنوب استان یادآور شد و بیان کرد: با عنایت استاندار اردبیل هتل بلاتکلیفی در شهر کلور به شهرداری واگذار شده تا به عنوان منبع درآمد برای این مجموعه محسوب شود.

نظری افزود: در خلخال منطقه‌ای وجود دارد که به دلیل شیب تند تردد مردم با مشکلاتی روبروست که انتظار می‌رود سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و بازآفرینی شهری به تسطیح و رفع نقاط سخت ترددی اقدام کند.

وی گفت: ما از شرکت بازآفرین شهری ایران انتظار داریم تا برای پیاده‌راه‌سازی بازار سنتی خلخال 11 میلیارد تومان اختصاص داده تا این پروژه شروع و به انجام برسد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در منطقه قلعه باشی نیز با اختصاص 20 میلیارد تومان طرح‌های بازآفرینی اجرایی خواهد شد که انتظار می‌رود معاون وزیر راه در این زمینه مساعدت کند.

نظری جنوب استان را نیازمند نگاه و حمایت ویژه دانست و تصریح کرد: با توافق راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء احداث تونل خلخال – اسالم آغاز خواهد شد و باید این توافق هرچه سریعتر نهایی شود.

وی از معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواست؛ برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تحویل تجهیزات مورد نیاز ایستگاه‌های آتش نشانی به جنوب استان مساعد‌ت‌های لازم را داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.