| کد خبر: 221020 |

بی. آر. تی در غرب تهران جان یک شهروند دیگر را گرفت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: عابر پیاده‌ای به‌دلیل تصادف با اتوبوس در محدوده محمد علی جناح - غرب تهران- جان خود را از دست داد و مردم زیادی برای تماشا جنازه توقف کردند که بار ترافیکی زیادی را به دنبال داشت.

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: عابر پیاده‌ای به‌دلیل تصادف با اتوبوس در محدوده محمد علی جناح - غرب تهران- جان خود را از دست داد و مردم زیادی برای تماشا جنازه توقف کردند که بار ترافیکی زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ «احسان مومنی» روز پنج‌شنبه با بیان اینکه سرعت زیاد اتوبوس عامل این حادثه بود،  گفت: بی‌توجهی راننده به جلو باعث شد تا وی در توقف این وسیله‌نقلیه‌ دچار مشکل شود و به همین دلیل به شدت با عابر پیاده برخورد و او را نقش بر زمین کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: بر اثر شدت ضربه،  عابر پیاده در محل حادثه فوت و در این محدوده شاهد بار ترافیک سنگین به دلیل ایستادن و نگاه کردن خودروهای عبوری و دیگر شهروندان بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش  و  ترافیک به وضعیت قبل برگشت.

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده باید معطوف به رانندگی باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن،  سیگار کشیدن و صحبت با تلفن همراه ممنوع است و رانندگان باید به جلو توجه کافی داشته   باشند.

سرهنگ مومنی اظهار داشت: از رانندگان عبوری و شهروندان انتظار داریم که در موقع تصادف در محل حادثه تجمع نکنند تا عوامل پلیس و امدادی بتوانند به موقع به صحنه تصادف برسند و امیدواریم با رعایت قوانین  و  مقررات راهنمایی  و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیکی شاهد وقوع چنین حوادث تلخی  در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کمتر از یک ماه پیش عابر دیگری در تصادف با بی. آر. تی جان باخت

اوایل مهرماه در ایستگاه ضلع جنوبی میدان ونک مسافری که قصد ورود به اتوبوس را داشت به دلیل بسته شدن درب اتوبوس به بیرون پرتاب و این وسیله نقلیه از روی نامبرده عبور کرد که منجر به فوت وی شد.

سرهنگ مومنی از شهروندان خواست حین سوار و پیاده شدن به وسایل نقلیه عمومی حتما از ایستادن کامل اتوبوس مطمئن شده و راننده را در جریان اقدامات خود قرار دهند و در مسیر نگاه وی قرار گیرند و همچنین از دویدن و سوار شدن‌های ناگهانی در وسایل نقلیه عمومی خودداری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس 0 0

    قابل توجه آنانی که در شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل ترافیکش این پر ریسک ترین راهکار را معرفی نمودند!!حالا پاسخگو کیست؟طرحی 100% غلط و پر مخاطره در تهران!!