| کد خبر: 220992 |

تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد، گفت: تنها ضرورت کنونی، تولید انبوه مسکن برای مدیریت نظام عرضه و تقاضا در بازار است.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد، گفت: تنها ضرورت کنونی، تولید انبوه مسکن برای مدیریت نظام عرضه و تقاضا در بازار است.

به گزارش تین نیوز، اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پیشنهاد کانون سراسری انبوه‌سازان برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی جهت مدیریت درست بازار مسکن، گفت: این موضوع تاکنون در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار نگرفته و به نظر من این مسئله در اولویت قرار ندارد.

وضعیت کنونی بازار مسکن فاجعه بار است

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت کنونی بازار مسکن فاجعه بار است، اما نمی توان علت آن را ادغام وزارت راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی و حجیم بودن وزارت راه و شهرسازی دانست.

عملکرد 8 ساله وزارت راه علت اصلی وضعیت بحرانی بازار مسکن

وی افزود: علت اصلی وضعیت بحرانی بازار مسکن و افزایش افسارگسیخته قیمت ها در این بازار، عملکرد 8 ساله وزارت راه و شهرسازی و ترک فعل وزیر سابق در عرصه تولید و مدیریت مسکن است.

مشکلات کنونی بازار مسکن با تفکیک وزارت راه و شهرسازی رفع نخواهد شد

شاکری ادامه داد: به نظر من با تفکیک وزارت راه و شهرسازی، مشکلات کنونی بازار مسکن رفع نخواهد شد، از این رو تا زمانی که وزیر فعلی راه و شهرسازی و وزیر دولت آتی اقدام عملی در عرصه تولید و مدیریت بازار مسکن انجام ندهد، نمی توان به بهبود وضعیت بازار امید داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با بیان اینکه تفکیک وزارت راه و شهرسازی ضرورتی ندارد، افزود: تنها ضرورت کنونی، تولید انبوه مسکن برای مدیریت نظام عرضه و تقاضا در بازار است، از این رو کمیسیون عمران مجلس نیز با تدوین طرح جهش تولید و تأمین مسکن در این عرصه قدم برداشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن متقین 0 0

    ممنون از نماینده محترم مجلس ،برای این اظهار نظر

    البته هیچ توضیحی برای این اظهار نظر ارائه نفرمودند.
    ایشان نگفتند به چه دلیل جداسازی این دوبخش ضرورت ندارد ؟!

    ایشان ظاهراً از بخش حمل ونقل توقع انجام امور مسکن را درکشور دارند یا اینکه هیچ آشنایی با بخش بزرگ حمل ونقل واثار مترتب بر آن وتاثیرات مستقیم واثرگذاری آن در کل اقتصاد را ندارند .بخش کوچکی از حمل ونقل که مربوط به حمل ونقل جاده ای است و معضلات آن که ناشی از فرسودگی بیش از سیصد هزار کامیون ،شبکه جاده های کشور وتاسیسات زیر بنایی مربوطه بالغ بر دویست هزار کیلومترراه راهها و جاده ها سوء استفاده دشمنان نظام از مشکلات برنامه ریزی برای همین بخش کوچک که از حمل ونقل ریلی ،هوایی،دریایی جدا هستند و تنها بخش کوچکی از جامعه حمل ونقل را تشکیل میدهند میتواند جامعه را دچار گره های کور و هزینه های تحمیلی فراوانی نماید
    لذا بهتر است در این خصوص و شناخت ضرورتهای آن کمی بیشتر تامل فرمایند