| کد خبر: 220973 |

پهپادها 130 راننده را در راه‌های سمنان جریمه کردند

رئیس پلیس راه استان از اعمال قانون و جریمه 130 خودرو از طریق نظارت پهپادی در محورهای این استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان از اعمال قانون و جریمه 130 خودرو از طریق نظارت پهپادی در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ تقی کبیری همزمان با هفته ناجا اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۶ ساعت‌ پرواز پهپادی در حوزه نظارت ترافیک راه های استان انجام شده که طی آن تعداد ۱۳۰ خودرو اعمال قانون شدند.

 وی از کاهش تلفات جاده ای در این استان خبر داد و افزود: خوشبختانه در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۲۵ درصدی فوتی های تصادفات در راه های استان بودیم، به طوری که شمار فوت شدگان در ۶ ماهه نخست سال گذشته،  ۱۸۶ مورد بود که در امسال این رقم با کاهش ۴۶ نفری به ۱۴۰ نفر کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: در بحث تصادفات منجر به جرح نیز در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۱۸۲۴ نفر مجروح شدند که این میزان در سال ۹۹ با کاهش ۲۵ درصدی همراه بود.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه ابتدایی سال ۹۹، تعداد ۲ هزار و ۱۶۹ مورد تصادف خسارتی در راه های استان به وقوع پیوسته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، بالغ بر ۳۲ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ کبیری ادامه داد: در مجموع تعداد کل تصادفات 6 ماهه اول امسال راه های استان در سه بخش: فوتی، جرحی و خسارتی، ۳ هزار و ۲۴۲ مورد بوده که نسبت به سال قبل ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی از عدم توجه به جلو به عنوان عامل بیش از نیمی از تصادفات این استان نام برد و گفت: عدم توجه به جلو با ۵۲ درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علت تصادفات در راه های استان در ۶ ماهه سال ۹۹ به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان خاطرنشان کرد: ۳۱ درصد تصادفات در راه های استان، در راه های فرعی به وقوع می پیوندد که نیاز است تا توجه بیشتری به این حوزه صورت گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.