| کد خبر: 220971 |

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه:

تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به شهرداری تهران تا اواسط آبان

طبق اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تا اواسط آبان امسال، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه مینی بوس توسط شرکت ایران خودرو دیزل به شهرداری تهران تحویل داده می‌شود

تین نیوز

طبق اعلام مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تا اواسط آبان امسال، ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه مینی بوس توسط شرکت ایران خودرو دیزل به شهرداری تهران تحویل داده می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، محمود ترفع اعلام کرد: طی بازدید امروز و هفته‌های گذشته از خط تولید ایران خودرو  و همچنین باتوجه به تعهد و تلاش این شرکت، به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای تحویل اتوبوس‌ها وجود داشته باشد. مرحله اول تحویل اتوبوس و مینی بوس‌ها شامل ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰ دستگاه مینی بوس است که اواسط آبان ماه تحویل شهرداری تهران داده خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول؛ ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس طبق قرارداد صورت گرفته طی پنج ماه در پنج مرحله تحویل شهرداری داده می‌شود.

مالکیت اتوبوس‌ و مینی بوس‌های رزروی با شهرداری نیست

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در ادامه درباره مالکیت اتوبوس و مینی‌بوس‌های رزروی تهران، بیان کرد: مالکیت اتوبوس و مینی بوس‌های مورد استفاده این شرکت با شهرداری تهران نیست. همچنین شرکت اتوبوس و مینی بوس‌های رزروی تهران تحت نظارت شهرداری یا شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم قرار ندارد.

ترفع از برگزاری جلساتی با معاونت حمل و نقل و ترافیک برای ضابطه‌مند شدن فعالیت‌های این‌چنینی خبر داد و افزود: باید بر مسئله ایمنی مسافران، معاینه فنی اتوبوس و مینی بوس‌ها و ... نظارت شود. می‌بایست ساز و کار اجرایی صحیحی به ویژه برای ایمنی مسافران و اتوبوس و مینی بوس اندیشیده شود؛ به بیانی دیگر باید چهارچوب قانومندی برای شرکت‌های اتوبوس و مینی بوس رزروی تعیین شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی یا رزروی از مسیرهای ویژه اتوبوس‌های تندرو استفاده می‌کنند، گفت: اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی از مسیرهای ویژه اتوبوسرانی استفاده نمی‌کنند اما ممکن است که بخشی از مسیر آن‌ها با مسیر خطوط تندرو و معمولی همپوشانی داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.