| کد خبر: 220940 |

کاهش ۹۴ درصدی تناژ ترانزیت خروجی از آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش بالغ بر ۹۴ درصدی در تناژ ترانزیت خروجی از استان بودیم.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش بالغ بر ۹۴ درصدی در تناژ ترانزیت خروجی از استان بودیم.

به گزارش تین نیوز، ارسلان شکری در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده بر اثر شیوع بیماری کرونا و محدودیت های سفر، درخصوص تردد از پایانه های مرزی طی ۶ ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش بالغ بر ۷۱ درصدی ترانزیت خروجی از استان همچنین کاهش افزون بر ۹۴ درصدی در تناژ ترانزیت خروجی بوده ایم.

شکری گفت: در این مدت همچنین نزدیک به ۶۶ درصد کاهش ترانزیت ورودی و بالغ بر ۶۵ درصد نیز کاهش در تناژ ترانزیت ورودی بوده ایم.

این مقام مسئول افزود : در بخش مسافر نیز در استان  در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۹۵ درصد کاهش در تردد مسافر ورودی و بالغ بر ۹۶ درصد نیز کاهش در تردد مسافر خروجی ثبت شده است که به دلیل محدودیت های کرونایی هیچگونه اتوبوسی از پایانه های مرزی استان در این مدت تردد ننموده است.

شکری گفت: امید است با پایان بیماری منحوس کرونا و برداشتن محدودیت های تردد دوباره شاهد رشد و شکوفایی ترانزیت کالا و مسافر در پایانه های مرزی استان باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.