| کد خبر: 220931 |

کمیسیون عمران مجلس گرانی بلیت هواپیما را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از مخالفت اعضای این کمیسیون با افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: قرار است که این موضوع ظرف مدت یک هفته در کمیته ویژه کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از مخالفت اعضای این کمیسیون با افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: قرار است که این موضوع ظرف مدت یک هفته در کمیته ویژه کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید البرز حسینی در تشریح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس اظهارداشت: جلسه امروز این کمیسیون، با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و با هدف پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد، در این جلسه نمایندگان، سوالات خود را از وزیر مربوطه مطرح و اردکانیان توضیحات لازم را ارائه کرد. اغلب سوالات درباره وضعیت پروژه های آبرسانی و فاضلاب بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور در نشست امروز، گزارشی را درباره روند فعلی و برنامه‌های پیش‌روی این مرکز ارائه کرد، همچنین مرکز پژوهش‌ها برای هر یک از کمیسیون‌های تخصصی برنامه و اهدافی را تعیین کرده که در نشست امروز برنامه‌ها و اولویت‌های کمیسیون عمران ارائه شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت، در این رابطه مقرر شد که اعضای کمیسیون تا هفته آینده نظرات خود را درباره برنامه‌های پیشنهادی ارائه کنند.

حسینی با اشاره به بررسی موضوع افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما در نشست امروز کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: این نشست با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی و مدیران انجمن ایرلاین‌ها برگزار شد و مدیران دلایل خود را برای افزایش قیمت بلیط هواپیما ارائه کردند.

وی افزود: آنها اعلام کردند که افزایش قیمت‌ها به دلیل ارزبری تجهیزات هواپیما و مصوبه کمیته مقابله با کرونا برای استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما صورت گرفته است، البته اعضای کمیسیون عمران مجلس مخالفت خود را با افزایش چشمگیر قیمت بلیت اعلام کردند، اما در نهایت مقرر شد که کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود تا ظرف مدت یک هفته نتیجه نهایی اعلام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.