| کد خبر: 220928 |

هشدار وزیر به شرکت‌های هواپیمایی

◄ شرکتی که افزایش نرخ داشته باشد به تعزیرات معرفی می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما لغو شده است و هر شرکتی که افزایش نرخ داشته باشد به تعزیرات معرفی می‌شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت بلیت هواپیما لغو شده است و هر شرکتی که افزایش نرخ داشته باشد به تعزیرات معرفی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی اسلامی سه‌شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به دستور سازمان هواپیمایی مبنی بر عدم تخفیف بر قیمت بلیت هواپیما اشاره کرد و افزود: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزام رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در هواپیما این موضوع مطرح شد تا شرکت‌ها نتوانند بلیت را زیر قیمت بفروشند که هواپیما پُر شود.

اسلامی گفت: همچنین افزایش قیمت بلیت هواپیما لغو شده است و هر شرکتی که افزایش نرخ داشته باشد به تعزیرات معرفی می‌شود.

وی همچنین درباره حذف وعده غذایی در هواپیما نیز افزود: به دلیل شرایط شیوع کرونا در هواپیماها بسته‌های  بهداشتی بین مسافران توزیع می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس حمل و نقل هوائی 0 0

    کاهش پرسنل خطوط هواپیمایی و مدیریت صحیح و علمی هزینه ها مطابق معیارهای جهانی با توجه به تعداد و نوع ناوگان کمک به اقتصادی شدن خطوط هواپیمایی می گردد.همچنین برنامه دقیق اقتصادی برای پرواز به مبادی و مقاصد بهینه باعث عدم اتلاف منابع گردیده و هزینه های نگهداری هواپیماهای بالای 15 سال را کاهش می دهد.
    تجمیع خطوط هواپیمایی با هم و
    pooling
    در یک یا دوشرکت پراکندگی هزینه نمودن را کاهش می دهد و جلوگیری از ضرردهی نموده و هوانوردی را معقولانه می نماید.بهتر است خطوط هواپیمایی متخصصین واقعی اقتصاد حمل و نقل هوایی را از منابع بین المللی موثق بکارگیرند تا دانش مدیریت اقتصادی و کارآمد هواپیمایی منتقل شود که متاسفانه تا بحال رخ نداده است.
    تدوین یک
    Business Plan
    هرگز در شرکتهای هواپیمایی ایرانی نقشه راه نشده است و صرفا مسائل دیگر مطرح بوده اند که تاوانش را مصرف کننده پرداخت نموده است!