| کد خبر: 220880 |

ایلام رتبه برتر کشور در کاهش تلفات تصادفات را کسب کرد

رییس پلیس راه ایلام از کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تلفات انسانی تصادفات خبر داد و گفت: دستاوردهای حاصل شده نتیجه همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس راه استان است.

تین نیوز

رییس پلیس راه ایلام از کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تلفات انسانی تصادفات خبر داد و گفت: دستاوردهای حاصل شده نتیجه همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس راه استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا همتی‌زاده روز سه‌شنبه اظهار داشت: علاوه بر رتبه برتر کشوری در چهار سال اخیر در حوزه راه‌های روستایی، پلیس راه استان ایلام در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ترافیکی موفقیت‌هایی در حوزه استانی و کشوری کسب کرده است.

وی افزود: با تلاش پلیس راه استان ایلام، سال ۹۵ و ۹۶ نیز رتبه اول کشوری در کاهش حوادث تلفات جاده‌ای کسب شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: کسب ۲ رتبه برتر کشوری در اجرای طرح نوروزی و در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی در ۲ سال متوالی نیز از جمله افتخارات پلیس راه استان ایلام است.

سرهنگ همتی‌زاده ادامه داد: برنامه‌های جامعی که در پلیس راه استان داشته‌ایم منجر به کسب این دستاوردها و موفقیت‌ها شده است.

وی اضافه کرد: دستاوردهای حاصل شده نتیجه برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی مجموعه دستگاه‌های اجرایی از جمله پلیس راه، راهداری، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی، اورژانس و همچنین همکاری و تعامل خوب مردم با مسئولان بوده و این موضوع قابل تقدیر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.