| کد خبر: 220790 |

کرج فاقد پایانه‌ مسافربری استاندارد است

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: این شهر فاقد پایانه‌ مسافربری استاندارد است و شهرداری برای رفع این مشکل باید اقدام کند.

تین نیوز

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج گفت: این شهر فاقد پایانه‌ مسافربری استاندارد است و شهرداری برای رفع این مشکل باید اقدام کند.

به گزارش تین نیوز، منصور وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه موضوع پارک‌سوار و پایانه‌های مسافربری دو موضوع جداگانه است، اظهار کرد: در بحث پایانه‌ها در گذشته ضعیف عمل شده و بر این مبنا انتظار مردم از شورای شهر و شهرداری بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساماندهی پایانه‌های مسافربری به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی اجرایی شهر کرج است، افزود: پایانه فرودگاه‌ها و راه‌آهن باید طوری طراحی شوند که به عنوان آبرو و ویترین شهر به سود همه باشند، چراکه احداث پایانه استاندارد مسافرت مردم را آسان‌تر می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج با بیان اینکه پایانه‌ها شاخص‌ها و استانداردهای تعریف‌شده و خوبی ندارند، تصریح کرد: این مهم در کیفیت خدمات به مردم تأثیر منفی گذاشته و نارضایتی و گلایه‌مندی‌های مخاطبان را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه وجود پایانه در شهر از اصلی‌ترین نیازها و مطالبات مردم است، عنوان کرد: پایانه‌ها رابط ارتباطی جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری هستند و مانع تردد اتوبوس‌ها به داخل شهرها می‌شوند و در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی به سزایی دارد.

وحیدی در پایان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته کار اساسی و بنیادی برای ساماندهی پایانه‌های این کلان‌شهر انجام نشده است، گفت: تاکنون شهرداری تصمیم جدی در مورد ساماندهی پایانه‌ها نگرفته و این مراکز بی‌شک به ساماندهی، نوسازی و برنامه‌ریزی نیاز دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.