| کد خبر: 220779 |

فرمانده انتظامی استان سمنان:

تصادف‌های منجر به فوت در استان سمنان ۳۰ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر، تصادف‌های منجر به فوت در استان ۳۰ درصد کاهش یافت، گفت: تصادف‌های منجر به آسیب و جرح نیز ۲۳ درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز از سمنان ،  سردار سرتیپ دوم عبدالله حسنی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و انتظامی به مناسبت آغاز هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تلاش‌های نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت راه‌ها و شهرهای استان در خور توجه بوده است، بیان کرد: در یکسال گذشته تا کنون تصادفات منجر به فوت در استان ۳۰ و تصادفات منجر به حرج و مصدومیت‌ها در سطح استان ۲۳ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه این کاهش‌ها به صورت اتفاقی رخ نداده بلکه در پس آن زحمات شبانه روزی نهفته است، افزود: در یک سال گذشته مجموعاً با تدابیر مأخوذه در سراسر استان مجموع تصادفات از کاهش ۲۸ درصدی برخوردار بوده است.

استقرار پهپاد ناجا در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان درباره کشفیات مواد مخدر نیز بیان کرد: با تلاش مأموران انتظامی در شش ماهه نخست سال جاری هشت هزار و ۱۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف شده است.

حسنی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری ۴۲ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس در سراسر استان سمنان برقرار شده است، تاکید کرد: ۵۰ درصد این تماس‌ها به عملیات منجر شده است.

وی درباره دستاوردهای ناجا در سطح استان سمنان نیز، تاکید کرد: تلاش برای به روز سازی تجهیزات پلیس و همچنین استقرار یگان پهپادی به منظور تأمین امنیت کویر، مدیریت بحران و ترافیک از تلاش‌های صورت گرفته در سراسر استان سمنان بوده است.

ناجا ضامن امنیت

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی جان بر کفان تأمین امنیت جامعه هستند، گفت: با شیوع بیماری کرونا پا به پای مدافعان سلامت در همه امور به صورت ویژه ای حضور مؤثر داشت.

حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و تأمین امنیت اجتماعی دو مقوله‌ای است که پلیس در آن دستاوردهای خوبی را در استان داشته است، ابراز کرد: مأموران ناجا بدون چشم داشت در دفاع از امنیت جامعه جان خود را فدا می‌کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.