| کد خبر: 220777 |

۲۴ پروژه جهش تولید برای استان سمنان در نظر گرفته شد

۲۴ پروژه جهش تولید در قالب هفت منبع اعتباری برای استان سمنان در نظر گرفته شده است.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان هم با بیان اینکه تفاهم‌نامه جهش تولید بین معاون ریاست جمهوری و استاندار سمنان به‌منظور تعریف و تقویت پروژه‌های جهش تولید منعقد شده است، گفت: اعتبارهای در نظر گرفته شده ویژه این تفاهم‌نامه، علاوه بر اینکه ظرفیت‌سازی مناسبی در حوزه خدمات تولید در استان را به همراه خواهد داشت، با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید در استان، زمینه ایجاد اشتغال پایدار بیشتر را نیز فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۴ پروژه در این راستا در استان در نظر گرفته شده که بالغ بر ۴۵۹ میلیارد تومان اعتبار ریالی و دو میلیون نیز اعتبار ارزی برای این طرح‌ها منظور شده است.

شریفی‌نژاد ضمن تأکید بر اینکه کنترل لازم و کافی بر طرح‌ها همراه با دقت و حساسیت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: ظرف دو هفته آینده دستگاه‌های اجرایی متولی، اطلاعات پروژه‌ها را در سامانه نیفا تکمیل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های در نظر گرفته شده، بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با جذب این اعتبارها، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آنها تا پایان سال مالی اعتباری خواهیم بود.

او افزود: نیاز است تا با برگزاری مستمر جلسات، پیگیری ویژه و همراهی دستگاه اجرایی، ضمن معرفی پروژه‌های اولویت‌دار و راهبردی در جهش تولید، با جذب اعتبارها شاهد توسعه و رونق بیش از پیش استان باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.