| کد خبر: 220771 |

اتوبوس‌های نو آبان ماه وارد ناوگان تهران می‌شوند

نخستین گروه اتوبوس و مینی‌بوس از قرارداد ۲۵۰ دستگاهی شهرداری تهران با شرکت ایران خودرو، از ۲۴ روز دیگر وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت می‌شود

تین نیوز

نخستین گروه اتوبوس و مینی‌بوس از قرارداد ۲۵۰ دستگاهی شهرداری تهران با شرکت ایران خودرو، از ۲۴ روز دیگر وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به قرارداد ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس با شرکت ایران خودرو ، گفت: پیش پرداخت این ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس، هفته گذشته به حساب شرکت ایران خودرو واریز شد.

سید مناف هاشمی، تحویل گروه نخست این ۲۵۰ دستگاه را از ۲۴ روز آینده اعلام کرد و افزود: طبق این قرارداد، یک ماه پس از واریز نخستین پیش‌پرداخت باید گروه اول اتوبوس و مینی‌بوس‌ها به شهرداری تحویل داده شود. مبلغ قرارداد ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس برابر با ۴۰۰ میلیارد تومان است.

او خاطر نشان کرد: از مجموع ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دیزل با استاندارد یورو۴ و مجهز به فیلتر دوده، ۲۰ دستگاه اتوبوس گازسوز با استاندارد یورو ۶ و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس است. طبق این قرارداد ماه اول ۲۲ دستگاه، ماه دوم ۴۸ و ماه سوم و چهارم ۷۰ دستگاه و در ماه آخر ۴۰ به شهرداری تهران تحویل خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین با تاکید بر گشایش و بهره‌برداری ۱۲ ایستگاه مترو در شش ماهه دوم امسال، گفت: نخستین ایستگاه مترو (برج میلاد) در برنامه امسال، قرار بود مهر افتتاح شود که به علت نبود پله‌های برقی، بهره‌برداری از آن به تعویق افتاد. پله‌های برقی وارداتی هستند و همین سبب شد که حدود ۲۰ روز مشکلات گمرکی ایجاد شود اما درحال حاضر این مشکل رفع شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.