| کد خبر: 220765 |

اصفهان رکورددار کاهش تردد در کلان‌شهرهای کشور

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با توجه به ممنوعیت سه‌روزه ترددها و محدودیت‌های هفته گذشته، کلان‌شهر اصفهان، رتبه نخست کشور را از نظر کاهش ورود خودروها کسب کرد.

تین نیوز

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با توجه به ممنوعیت سه‌روزه ترددها و محدودیت‌های هفته گذشته، کلان‌شهر اصفهان، رتبه نخست کشور را از نظر کاهش ورود خودروها کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، محمدعلی صلواتی اظهار از کاهش ۵۳ دصدی تردد(ورود و خروج خودروها به کلانشهر اصفهان به دنبال، اعلام محدودیت‌های تردد، از سوی ستاد کرونا استان اصفهان، خبر داد.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های اصفهان با توجه به محدودیت سفرها طی چند روز تعطیلی هفته گذشته، افزود: با توجه به تمهیدات ستاد ملی کرونا در سطح کشور و به دنبال آن در استان اصفهان، طی سه روز تعطیلات پایانی ماه صفر(پنجشنبه، جمعه و شنبه)، مجموع ورود خودروها به استان ۱۶۱ هزار و ۶۳۳ خودرو و مجموع خروج خودروها ۱۸۶ هزار و ۷۷۷ خودرو ثبت شد.

صلواتی عنوان کرد: در این بازه زمانی، مجموع ورود و خروج خودروها به استان اصفهان، نسبت‌به مدت مشابه(پنجشنبه تا شنبه معمول ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه) ۱۹ درصد کاهش یافت.

معاون فنی و راه‌‌‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: براساس آمارهای موجود، اصفهان از این حیث، رتبه پنجم کشور را در کاهش تردد و سفرها داشته است.

وی همچنین افزود: مجموع ورود و خروج به کلانشهر اصفهان نیز در طی این سه روز بالغ‌‌بر ۴۰۰ هزار خودرو بود که در مقایسه با مدت مشابه معمول، میزان تردد به شهر حدود ۵۳ درصد کاهش یافت.

صلواتی خاطرنشان کرد: مجموع آمارها نشان می‌‌دهد که با توجه به کنترل‌‌هایی مبادی ورودی و خروجی شهر اصفهان و همچنین رعایت مردم، شاهد کاهش ورود و خروج به کلان‌شهر و استان اصفهان بودیم و امیدواریم این اتفاق آثار مثبتی در کاهش شیوع کرونا و همچنین کنترل این بیماری در بین مردم داشته باشد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.