| کد خبر: 220749 |

۱۳۰ کیلومتر از جاده‌های استان مرکزی روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای استان مرکزی گفت: ۱۳۰ کیلومتر - باند از محورهای استان در نیمه نخست امسال در راستای اجرای طرح سراسری ارتقای وضعیت راهها روکش آسفالت شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جادهای استان مرکزی گفت: ۱۳۰ کیلومتر - باند از محورهای استان در نیمه نخست امسال در راستای اجرای طرح سراسری ارتقای وضعیت راهها روکش آسفالت شد.

به گزارش تین نیوز، علی‌ زندی‌فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این روکش آسفالت در جاده‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی استان مرکزی در مسیر دلیجان به اصفهان و اراک به خمین  انجام شد.

وی اظهار داشت:  لکه‌گیری آسفالت جاده اراک به سلفچگان در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان اراک، غرق آباد به نوبران، اراک به بروجرد و ازنا به شازند  نیز درحال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی درباره بازسازی خرابی‌های سیل فروردین سال گذشته نیز گفت: با تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی و با بکارگیری تجهیزات سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی بهسازی بخش عمده‌ای از خرابی‌ها انجام شده است.

زندی‌فر افزود:ساخت ۲ دهنه پل در شهرستان کمیجان با بیش از ۸۰ درصد ابنیه‌ فنی آسیب دیده و تخریب شده در جریان سیل؛ بازسازی شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.

 بر اساس آمار موجود روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.