| کد خبر: 220723 |

تردد در جاده‌های کردستان ۱.۵ درصد افزایش یافت

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تردد در جاده‌های این استان در هفته گذشته به نسبت هفت روز قبل خود از افزایش ۱.۵ درصدی برخوردار بود.

تین نیوز

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تردد در جاده‌های این استان در هفته گذشته به نسبت هفت روز قبل خود از افزایش ۱.۵ درصدی برخوردار بود.

به گزارش تین نیوز، دانش زندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق پایش دوربین‌های نظارتی این اداره کل در ۵۸ محور اصلی و فرعی استان در تاریخ ۱۹ تا ۲۵ مهر سال جاری ۷۸۳ هزار و ۱۴۷ مورد تردد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با هفت روز قبل خود (۱۱ تا ۱۸ مهر) از افزایش ۱.۵ درصدی برخوردار است، اضافه کرد: در هر ساعت، روز گذشته به صورت متوسط حدود چهار هزار مورد تردد در جاده‌های استان ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: در این مدت محورهای سنندج - کامیاران و سنندج - دهگلان پر ترددترین محورهای استان بودند.

وی تاکید کرد: سازمان حمل و نقل جاده‌ای استان دارای سامانه‌های حمل و نقل هوشمند شامل شماره گویا ۱۴۱، تارنمای www.۱۴۱.ir، شماره پیامکلی ۱۰۰۰۱۴۱ سامانه اعلام مسافت شهرها و محدویت‌های ترافیکی و هواشناسی جاده‌ای است.

دکتر فرزین رضاعی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان روز گذشته پیشروی این استان به سمت یک فاجعه از نظر شیوع ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: در صورتی که هشدارها جدی گرفته نشود و تماس فیزیکی مردم کاهش نیابد و استفاده از ماسک بیشتر نشود، باید منتظر مرگ ده ها نفر از عزیزانمان باشیم.

وی ادامه داد: در ۱۰ روز آینده وضعیت وخیم خواهد شد مگر اینکه سریعا رعایت مسایل بهداشتی تشدید و مهمانی‌های خانوادگی تعطیل شوند. حضور در مکان‌های شلوغ و پر جمعیت، مرگ بار خواهد بود و باعث ابتلای فرد و خانواده ها به کرونا خواهد شد.

بنابر آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ظهر جمعه تا شنبه ۲۶ مهر، با شناسایی چهار هزار و ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شمار مبتلایان در کشور به ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۵۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۳۰ هزار و ۱۲۳ ایرانی از اسفند سال گذشته تاکنون داغدار عزیزانشان شدند.

۴۲۳ هزار و ۹۲۱ بیمار هم تاکنون بهبود یافته‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.