| کد خبر: 220698 |

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد

◄ اختصاص 100 میلیارد تومان برای بزرگره اردبیل – سرچم

اردبیل| عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث بزرگراه اردبیل – سرچم از محل سفر رئیس جمهور 100 میلیارد تومان اعتبار به صورت اسناد خزانه و منابع نقد تخصیص می‌یابد.

تین نیوز

اردبیل| عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث بزرگراه اردبیل – سرچم از محل سفر رئیس جمهور 100 میلیارد تومان اعتبار به صورت اسناد خزانه و منابع نقد تخصیص می‌یابد.

صدیف بدری در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: در بازدیدی که از چند پروژه عمرانی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر و نمین داشتیم، در جریان آخرین وضعیت روند اجرایی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار قرار گرفتیم که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها با تلاش مدیران استانی مطلوب است.

وی به پروژه کریق – آرموداق در نیر اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه که 8 کیلومتر آن در محدوده استان اردبیل است با تلاش راه و شهرسازی استان اردبیل و ابلاغ اعتبار در حال اجراست که در این بین 5 کیلومتر آسفالت شده و مابقی تا دو ماهه اول سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل این محور با مدیران راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی رایزنی‌هایی انجام شده تا مابقی مسیر نیز اجرایی شود تا این محور ارتباطی که مسیر سفر شهروندان را به مرکز کشور کوتاه می‌کند در سال آینده به زیربار ترافیکی برود.

بدری به بازدید از مراحل ریل‌گذاری راه آهن اردبیل – میانه اشاره کرد و افزود: تاکنون 30 کیلومتر از عملیات ریل‌گذاری با تکنولوژی و مشخصات فنی مناسب انجام شده و قرار است تا 100 کیلومتر تا پایان امسال این ریل‌گذاری به انجام برسد.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و مدیران حوزه راهسازی و ریل‌گذاری در اجرای این پروژه ملی بیان کرد: با تامین تجهیزات مورد نیاز این پروژه با سرعت در حال انجام است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی روند اجرایی پروژه بزرگراهی اردبیل – سرچم را در 95 کیلومتر مناسب ارزیابی و تصریح کرد: این پروژه نیز با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل سرعت مناسبی گرفته و انتظار می‌رود در قطعات مختلف در دو ماه آینده بخش مهمی از آن به زیرترافیک برود.

بدری از شرکت زیرساخت و حمل و نقل خواست؛ تا به قطعه اجرایی خود سرعت بیشتری دهد تا این مسیر نیز به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی افزود: تونل دوم حیران که یکی از پروژه‌های مهم در شمالغرب به حساب می‌آید با تلاش پیمانکار از اوایل امسال سرعت بیشتری گرفته و دو کیلومتر مسیر طرفین تونل و 800 متر خود تونل در مرحله اجرا قرار دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها از حیث اقتصادی امنیت ترافیکی و کاهش بار ترافیکی در مسیرهای مختلف موثر خواهد بود و به توسعه گردشگری استان نیز کمک خواهد کرد.

بدری خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی در کنار فرمانداری نمین و تلاش و پیگیری استاندار اردبیل برای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه تا پایان خرداد سال آینده مصمم هستند تا ترافیک شدید در محور اردبیل – آستارا با راه‌اندازی این تونل رفع شود.

 

700 کیلومتر بزرگراه اردبیل ردیف ملی دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان 500 تختخوابی نجف‌زاده با تزریق اعتبار مناسب از محل سفر رئیس جمهور به ارزش 170 میلیارد تومان در حال احداث است.

بدری گفت: مراحل اسکلت‌بندی در این پروژه 24 ماه به طول می‌انجامد تا یک مجموعه درمانی مناسب و باکیفیت در اختیار اهالی قرار گیرد.

وی افزود: از محل سفر رئیس جمهور 100 میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه و منابع نقدی تخصیص می‌یابد تا این پروژه زیربنایی سرع بیشتری بگیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر 700 کیل.متر از راه‌های استان برای ارتقا به بزرگراه ردیف بودجه ملی گرفته‌اند که قطعا با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و پیمانکاران با تخصیص 100 درصدی اعتبارات تحول بزرگراهی در محورهای مختلف استان در حال شکل‌گیری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.