| کد خبر: 220665 |

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:

◄ دوره آموزشی آنلاین ارتقای تولید آسفالت برگزار شود

اردبیل| رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: در اوضاع کرونایی بهتر است دوره آموزشی ارتقای تولید و پخش آسفالت برای پیمانکاران و مهندسان و دست‌اندرکاران به صورت مجازی برگزار شود.

تین نیوز

اردبیل| رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: در اوضاع کرونایی بهتر است دوره آموزشی ارتقای تولید و پخش آسفالت برای پیمانکاران و مهندسان و دست‌اندرکاران به صورت مجازی برگزار شود.

میرمحمد سیدهاشمی در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل سال 96 سمیناری را با موضوع آسفالت و قیر برگزار کرد تا با دعوت از اساتید زبده کشوری به ارتقای آموزش و آگاهی دست اندرکاران این مجموعه کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم با همکاری راه و شهرسازی استان اردبیل و شهرداری‌ها و به صورت مجازی و با دعوت از اساتید برجسته چنین دوره‌ آموزشی  را دوباره برگزار کنیم تا وضعیت تولید و آسفالت‌ریزی در این استان ارتقا یابد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضرورت ارتقای تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن را در کنار ساماندهی معادن در سطح استان یادآور شد و بیان کرد: به دلایل مختلف تکنولوژی‌های جدید در حوزه آسفالت وارد استان نشده و اغلب پیمانکاران و صاحبان کارخانه آسفالت با تجهیزات 30 تا 50 سال گذشته کار می‌کنند که این امر به پائین آمدن کیفیت تولید و پخش آسفالت در استان منجر شده است.

سیدهاشمی ورود آزمایشگاه مکانیک خاک را به این حوزه و سنجش کیفیت مصالح و مواد اولیه را یادآور شد و تصریح کرد: در این زمینه باید همه متولیان دست به دست هم دهند تا مشکلات و نارسائی‌ها به صورت جدی و زیربنایی رفع شود.

وی گفت: به هیچ وجه کیفیت آسفالت تولید شده در استان مقبول نیست و ضرورت دارد هرچه سریعتر در بخش‌های مختلف از جمله مواد اولیه تجهیزات، امکانات تولید و پخش آسفالت بازنگری جدی انجام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست؛ تا کارشناس زبده خود را به کمیته آسفالت مستقر در اداره کل راه و شهرسازی معرفی کنند تا با حضور در جلسات این کمیته پیشنهادات ارائه و نقاط ضعف با هم اندیشی برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.