| کد خبر: 220653 |

ترافیک آزادراه‌های استان قزوین عادی و روان است

رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به وضع محدودیت‌های ترافیکی در پنج کلانشهر کشور در تعطیلات پیش‌رو، ترافیک آزادراه‌های استان، عادی و روان است.

تین نیوز

رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به وضع محدودیت‌های ترافیکی در پنج کلانشهر کشور در تعطیلات پیش‌رو، ترافیک آزادراه‌های استان، عادی و روان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ قدرت حسنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هم اکنون کلیه جاده‌ها و آزادراه‌های استان قزوین از ترافیکی روان و عادی برخوردار هستند ولی به رانندگان توصیه می‌کنیم با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با اشاره به وضع محدودیت‌های ترافیکی در پنج کلانشهر کشور، گفت: با توجه به این محدودیت‌ها، پرسنل نیروی انتظامی استان از ورود خودروهای غیربومی به استان در ورودی‌ها جلوگیری می‌کنند ولی خروج از کمربندی‌ بلامانع است.

حسنی گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، هیچ حادثه دلخراش و منجر به فوتی در سطح جاده‌های استان گزارش نشده است.

این مسوول به رانندگان توصیه کرد: ضمن صبر و حوصله در هنگام رانندگی از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز اجتناب کرده و برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی از توقف در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه بخش زیادی از سوانح جاده ای به دلیل خستگی رانندگان رقم می خورد، گفت: رانندگان در صورت خستگی و خواب آلودگی باید در نخستین توقفگاه استراحت کرده و سپس به سفر خود ادامه دهند.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.