| کد خبر: 220624 |

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل خبر داد

◄ رتبه اول اردبیل در پرداخت تسهیلات مسکن

اردبیل| مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: بانک مسکن استان اردبیل در بین 12 مدیریت هم درجه بانک مسکن در کشور در پرداخت تسهیلات مسکن رتبه اول را دارد.

تین نیوز

اردبیل| مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: بانک مسکن استان اردبیل در بین 12 مدیریت هم درجه بانک مسکن در کشور در پرداخت تسهیلات مسکن رتبه اول را دارد.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل کوهی‌فر در جلسه شورای مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در طرح مسکن مهر و با پرداخت تسهیلات به 62 هزار رتبه اول را به دست آوردیم و تاکنون همه واحدها تعیین تکلیف شده و تنها یک هزار و 700 واحددر مرحله فروش اقساط قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از سال 93 تا 97 بانک مسکن استان اردبیل رتبه اول پرداخت تسهیلات را در کشور دارد و در 6 ماهه اول امسال نیز در بین 12 مدیریت هم‌درجه بانک مسکن همچنان صدرنشین هستیم.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: همکاران ما در بانک مسکن با جان و دل تلاش می‌کنند تا حتی با پرداخت تسهیلات برای یک واحد بیشتر این جایگاه ممتاز را حفظ کنند که امیدواریم مدیران این مجموعه در این زمینه کمک کار ما باشند.

کوهی‌فر افزود: در اقدام ملی مسکن به عنوان بانک پیشرو در سطح کشور قرارداد پرداخت تسهیلات برای 540 واحد به امضا رسیده و ما روز گذشته اولین پرداختی را به حساب پیمانکار شاهد بودیم.

وی ادامه داد: ما خوشحال هستیم که با پرداخت این تسهیلات افراد فاقد سرپناه را صاحبخانه می‌کنیم و همچنان به عنوان بانک پیشرو سعی‌مان بر پرداخت تسهیلات و همراهی با پیمانکاران است.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل از صدور ضمانتنامه‌ها برای پیمانکاران و تشویق و ترغیب آنها به این کار خبر داد و بیان کرد: بانک مسکن استان اردبیل 5 برابر منابع خود تسهیلات پرداخت کرده و به عنوان مدیریت موفق و سبز همچنان تمرکز خود را بر پرداخت منابع بیشتر قرار داده است.

کوهی‌فر تصریح کرد: دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی باید منابع خود را در این بانک متمرکز کنند تا ما توان پرداخت تسهیلات خود را با گردش مالی این مجموعه‌ها بالا ببریم.

وی اظهار کرد: 23 درصد تسهیلات اعطایی در استان حتی بالاتر از بانک ملی در اختیار بانک مسکن استان قرار دارد و در این زمینه جایگاه اول را داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.