| کد خبر: 220623 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

◄ پیمانکاران راغب به کار اجرایی نیستند

اردبیل| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پیمانکاران به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها حاضر به کار عمرانی و اجرایی نیستند و عمده مناقصه‌های ما در این زمینه بدون انتخاب پیمانکار معطل مانده است.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پیمانکاران به دلیل عدم ثبات قیمت‌ها حاضر به کار عمرانی و اجرایی نیستند و عمده مناقصه‌های ما در این زمینه بدون انتخاب پیمانکار معطل مانده است.

به گزارش تین نیوز، کلیم‌الله وثوقی در جلسه شورای مدیران راه و شهرسازی استان اردبیل که به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما آمادگی داریم جلسه آینده این شورا را در راهداری و با محوریت آمادگی راهداری زمستانی برگزار کنیم تا گزارشی از فعالیت و تلاش راهداران ارائه شود.

وی با قدردانی از تلاش و پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرایی شدن اقدام ملی مسکن خاطرنشان کرد: در قالب این طرح سعی خواهد شد تا افراد فاقد مسکن از سرپناه مناسب استفاده کنند که این حرکت نیک و خیرخواهانه خود نوعی عبادت است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به مشکل به وجود آمده در انتخاب پیمانکاران اشاره کرد و گفت: عدم ثبات قیمت‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده تا هیچ پیمانکاری علاقمند به شرکت در مناقصه‌ها نباشد و به رغم انتشار آگهی مناقصه هیچ پیمانکاری حاضر به فعالیت نیست.

وثوقی افزایش سرسام‌آور قیمت‌ قیر را در ماه‌های اخیر یادآور شد و بیان کرد: افزایش غیرمتعارف قیمت قیر تا 5.5 میلیون تومان به ازای هر تن شرایط کار را برای ما سخت کرده و انتظار می‌رود دولت یارانه مناسبی را برای تامین قیر مورد نیاز در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: به رغم همه این مشکلات عملیات روکش و بهسازی جاده‌ها در نیمه اول امسال انجام شده و تا زمانی که فصل کاری اجازه دهند این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.