| کد خبر: 220539 |

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان :

نشان استاندارد عامل اطمینان مردم برای استفاده از کالاهای تولیدی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نشان استاندارد عامل اطمینان و اعتماد مردم برای استفاده از کالاهای تولیدی و بهره‌مندی از خدمات است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: نشان استاندارد عامل اطمینان و اعتماد مردم برای استفاده از کالاهای تولیدی و بهره‌مندی از خدمات است.

به گزارش تین نیوز از سمنان منوچهر فخری روز سه‌شنبه در جلسه شورای استاندارد استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: نظارت‌های فنی و استاندارد در ایجاد اطمینان خاطر برای مردم در بهره گیری از خدمات و استفاده از کالاهای تولید ملی بسیار دارای اهمیت است.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و بخش خصوصی در انجام امور اگر به صورت دقیق نظارت های فنی و استاندارد را تقویت کنند به طور حتم منفعت توجه به استاندارد به خود مجریان برمی‌گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: استاندارد‌سازی فضا و وسایل بازی کودکان در پارک ها، فضای سبز و... به طور ویژه در دستور کار شهرداری های استان باشد و باتوجه به شیوع کرونا ویروس و کاهش حضور مردم در پارک‌ها و تفرجگاه ها ، شهرداری ها زمان مناسبی برای ایمن و استانداردسازی‌ وسایل بازی در اختیار دارند.

فخری اضافه کرد: در بحث رعایت استاندارد و اطمینان در خدمات رسانی در جایگاه های سوخت به طور ویژه همکاری های شرکت نفت، اداره کل استاندارد و شهرداری های استان تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در بحث اجرا و الزام استاندارد ضمانت نامه های اجرایی خوبی وجود دارد و در صورت بروز هرگونه تخلف مراتب به دستگاه قضائی گزارش خواهد شد.

وی افزود: افزون بر ۳۵ هزار نوع استاندارد در کشور تدوین و مشخص شده است که از این تعداد ۹۶۰ مورد از نوع استاندارد اجباری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در بحث استانداردسازی آسانسور واحدهای اداری و تجاری در با پیگیری های انجام شده اقدام های خوبی روی داد که به سهم خود از تلاش مسئولان مربوط قدردانی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.