| کد خبر: 220383 |

آزادسازی املاک واقع در خط ۴ مترو

رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۴ از جانمایی جهت احداث خط ۴ مترو تهران خبر داد و گفت: به زودی عملیات توافق و آزاد سازی املاک واقع در این پروژه آغاز می شود.

تین نیوز

رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۴ از جانمایی جهت احداث خط ۴ مترو تهران خبر داد و گفت: به زودی عملیات توافق و آزاد سازی املاک واقع در این پروژه آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مرتضی عزیزی، با بیان اینکه راه اندازی خط ۴ مترو در منطقه ۴ به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین منطقه تهران کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف سوخت خودروها خواهد کرد، افزود: در حال حاضر خطوط ۲ و ۳ مترو سهم جابجایی شهروندان منطقه ۴ را برعهده دارد.

وی با اشاره به ایستگاه های پیش بینی شده در خط ۴، ادامه داد: در خط ۴ مترو ۶ ایستگاه پیش بینی شده است و با احداث و راه اندازی این خط رضایت خاطر شهروندان فراهم می شود.

رئیس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: ایستگاه های شهید باقری، خیابان شهیدان ظفر قندی (۱۹۶)، فلکه سوم تهرانپارس، میدان شاهد و خیابان شریعتی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ایستگاه های این خط هستند که با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به زودی عملیات اجرای زیرساخت های این پروژه در دستور کار قرار می گیرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده با مدیران شرکت مترو، و تاکید شهردار منطقه ۴ مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه، هم اکنون اقدامات لازم جهت بررسی اسناد و مدارک و مالکیت ایستگاه ها صورت گرفته و آماده توافق با مالکان هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.