| کد خبر: 220355 |

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- تهران و محور شهریار- تهران

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در محورهای شمال از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران و محور تهران- شهریار خبر داد.

تین نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در محورهای شمال از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران و محور تهران- شهریار خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- تهران و محور شهریار- تهران/ انسداد شبانه کندوان ادامه دارد

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی‌اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2254 دستگاه تردد شمار جاده‌ای در حال حاضر تردد در اغلب محورهای مواصلاتی روان است.

وی ادامه داد:‌در شبانه‌روز گذشته تردد در جاده‌ها 2.5 درصد افزایش داشت، همچنین در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.2 درصد بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه کرج- تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته آزاد راه کرج- تهران با بیش از 137 هزار تردد پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزاد راه‌های قزوین- کرج و تهران - کرج پرترددترین جاده‌‌های کشور در این مدت بود.

انسداد شبانه محور کندوان

آشوری بیان کرد:‌محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران تا 30 مهر از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی به دلیل روکش آسفالت مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

کماکان 5 جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

وی اظهار داشت: در حال حاضر محورهای شهداد- نهبندان و خرم‌آباد- پلدختر، جاده فرعی شمشک- دیزین، محور رامیان- شاهرود و محور قزوین- همدان در کیلومتر 110 به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

تردد روان در محورهای شمال

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد:در حال حاضر در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه،‌‌آزادراه تهران- شمال و آزادراه رشت- قزوین در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- تهران

آشوری گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- تهران و محور شهریار- تهران در محدوده شهر قدس نشان می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.