| کد خبر: 220312 |

بازدید وزیر راه و شهرسازی از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا)

وزیر راه و شهرسازی در سفر به اصفهان با حضور در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران بازدیدی از این مجموعه و دستاوردهای هوایی این شرکت داشت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در سفر به اصفهان با حضور در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران بازدیدی از این مجموعه و دستاوردهای هوایی این شرکت داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوری هوایی ایران، علیرضا برخور، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و جمعی دیگر از معاونان خود با سفر به اصفهان از شرکت صنایع هواپیماسازی ایران بازدید کرد.

در این بازید که همزمان با ۱۹ مهرماه سالروز حضور مقام معظم رهبری در این مجموعه انجام گرفت، وزیر راه و شهرسازی با قابل تقدیر دانستن تلاش‌های انجام گرفته در صنعت هوایی کشور و پیشرفت‌های به دست آمده بر لزوم برنامه‌ریزی بلند مدت برای آینده و همزمان با ورود به قرن جدید تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر از هواپیمای ترابری تاکتیکی ایران ۱۴۰، خط تولید بالگرد تی – ۹۰ و کوثر، مرکز و تست طراحی اقدام و سامانه‌های هوایی، هواپیمایی ایران ۱۴۰ و هواپیمای آتش‌نشان و شبیه‌ساز پرواز در شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) بازدید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.