| کد خبر: 220174 |

رئیس شورای شهر اردبیل:

◄ قرارگاه خاتم‌الانبیاء 500 میلیارد تومان در اردبیل سرمایه‌گذاری می‌کند

اردبیل| رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در سفر اخیر تعدادی از اعضای شورای شهر به تهران عقد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه‌های عمران شهری به ارزش 500 میلیارد تومان به امضا رسید.

تین نیوز

اردبیل| رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در سفر اخیر تعدادی از اعضای شورای شهر به تهران عقد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه‌های عمران شهری به ارزش 500 میلیارد تومان به امضا رسید.

جواد انصاری در گفت‌وگو با تین نیوز اظهار کرد: اعضای شورای شهر در سفری به تهران از کارخانه ژیوار هنزا سازنده سازه‌های فلزی پل قدس دیدن کردند و از نزدیک در جریان ساخت و تامین این تجهیزات برای تکمیل پل قدس قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: قرار شد تا 28 مهرماه 132 قطعه اصلی پل که شامل تیرهای فلزی و ورق‌های آهنی است، به اردبیل ارسال کرده و فرآیند تکمیل پل قدس سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس شورای شهر اردبیل به وعده اعضای شورای شهر در قبال این اقدام کارخانه ژیوار هنزا اشاره و بیان کرد: ما نیز قول داده‌ایم تا مانده حساب این شرکت را در اسرع وقت پرداخت کنیم تا آنها به انجام کار شبانه‌روزی دلگرمی بیشتری داشته باشند.

انصاری توافق شورا و شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیاء را نیز یادآور شد و اظهار کرد: قرار شد به ارزش 500 میلیارد تومان پروژه شامل چهار پل و فرآیند تفکیک و پسماند زباله شهر اردبیل اجرایی شود که قرار شد قرارگاه از آبان‌ماه کار خود را شروع کند.

وی با اشاره به تصمیم شورای شهر و موافقت آنها با جابجایی برخی از اعتبارات در محدوده چهار شهرداری، سازمان آرامستان‌ها و خرید و تجهیز سیستم امنیتی در مجموعه شهرداری خاطرنشان کرد: قرار شد با اولویت خرید دو دستگاه آمبولانس و همچنین خرید و نصب دوربین‌های مداربسته در مجموعه شهرداری اردبیل کارها در این حوزه پیگیری و در متمم بودجه ارائه شود.

رئیس شورای شهر اردبیل در پایان با قدردانی از تلاش پرسنل زحمتکش سازمان آرامستان‌ها و اقدام این مجموعه برای همسطح‌سازی آرامستان‌های شهر اردبیل گفت: امیدواریم فرآیند همسطح‌سازی آرامستان‌ها در شهر اردبیل تکمیل و تجهیزات مورد نیاز با توجه به شرایط کرونا برای تدفین و تغسیل متوفیان تامین شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.