| کد خبر: 220169 |

مشارکت در ساخت آزاد راه شیراز- اصفهان؛ درآمدی پایدار برای شهر صدرا

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: مشارکت این شرکت در ساخت آزاد راه شیراز – اصفهان، یک منبع درآمد پایدار برای توسعه زیرساخت‌های شهری صدرا خواهد بود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: مشارکت این شرکت در ساخت آزاد راه شیراز – اصفهان، یک منبع درآمد پایدار برای توسعه زیرساخت‌های شهری صدرا خواهد بود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی این شرکت، خلیل جاجی‌پور افزود: شرکت عمران صدرا به منظور توسعه و تکمیل برنامه حمل و نقل برون شهری این شهر، اتصال صدرا به آزاد راه در دست ساخت شیراز - اصفهان را از انتهای حد غربی حریم شهر صدار در دستور کار قرار داده و با هدف سرمایه‌گذاری و ایجاد یک منبع درآمد مطمئن و پایدار، مذاکرات و رایزنی‌های لازم را از اواخر سال ۹۸ انجام داده است.

وی ادامه داد: این مذاکرات در نهایت منتهی به موافقت وزیر راه و شهرسازی، استاندار فارس و مجمع عمومی شرکت عمران شهرهای جدید کشور شد.

او اظهار داشت: با توجه به پیگیری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، این موضوع در دستور کار کمیسیون زیربنایی هیات دولت نیز قرار گرفت و به زودی مصوبه هیات وزیران در خصوص صدور مجوز نهایی مشارکت ۱۰ درصدی شرکت عمران صدرا در این پروژه بزرگ ملی و منطقه‌ای اخذ خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا افزود: آزاد راه شیراز- اصفهان با حدود ۲۲۰ کیلومتر طول، به عنوان نخستین و بزرگترین آزاد راه جنوب کشور، مرکز کشور را به جنوب کشور و استان فارس متصل می‌کند.

حاجی‌پور گفت: مشارکت شرکت عمران شهر جدید صدرا در این طرح ضمن تسریع در اتمام این پروژه راهبردی، دسترسی شهر صدرا به این آزاد راه را فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بازگشت منابع حاصل از این سرمایه‌گذاری که از محل بهره‌برداری از آزاد راه به نسبت سهم مشارکت شرکت عمران شهر جدید صدراست، بی‌درنگ و هم زمان با شروع بهره‌برداری و در مدت ۱۵ سال انجام خواهد شد.

او بیان کرد: موضوع سرمایه‌گذاری و تعریف پروژه‌های مشارکتی در قالب تنوع بخشی به روش‌های تامین مالی پروژه‌ها در شرکت عمران شهر جدید صدرا، یکی از سیاست‌های اصولی و موثری بوده که هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید صدرا در سال‌های اخیر در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ادامه داد: مشارکت در طرح ملی آزاد راه شیراز - اصفهان و اتصال شهر صدرا به این آزاد راه نیز در همین راستا و در قالب یک فرآیند کاملا شفاف و قانونی و با هدف تامین منافع آتی شهر و شهروندان این شهر مد نظر قرار گرفته است.

شهر جدید صدرا در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.