| کد خبر: 220163 |

راهداری استان تهران در آماده باش قرار گرفت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: با اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر شدت بارندگی‌ها عوامل راهداری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: با اعلام وضعیت نارنجی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر شدت بارندگی‌ها عوامل راهداری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش تین نیوز، «عادل مصدقی» شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:‌ اداره کل هواشناسی استان تهران بارش برف را در مناطق کوهستانی و شمالی استان پیش بینی کرد به همین منظور ۴۵ گشت راهداری و ترابری به همراه ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات و ۲۵۰ نیروی راهداری در آماده باش قرار گرفتند.

وی افزود: استقرار عوامل راهداری در تمامی نقاط استان از جمله شهرستان های فیروزکوه، دماوند، شمیرانات و تهران تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و از شهروندان می خواهیم با توجه به شیوع ویروس کرونا و نامساعد بودن شرایط جوی از سفرهای غیرضرور جلوگیری شود.

به گفته مصدقی، تیم های استقرار یافته وضعیت راه های درگیر بارندگی را رصد و در صورت نیاز نسبت به عملیات شن و نمک پاشی و تسهیل در رفت و آمد خودروها اقدام می کنند.

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران

معاون راهداری استان تهران در ادامه از ترافیک نیمه سنگین تا سنگین در مسیرهای خروجی پایتخت خبر داد.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای استان تهران گفت:‌ در مسیرهای تهران به هراز گالری امامزاده هاشم (ع)، تهران- لواسانات محدوده تلو و همچنین تهران- شهریار محدوده شهر قدس ترافیک سنگین است.

مصدقی ادامه داد: در آزاد راه تهران- قم محدوده مجتمع یاس و آزاد راه تهران- ساوه محدوده عوارضی ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته وی، در آزاد راه تهران- کرج، تهران- پردیس و همچنین مسیر بومهن- جاجرود تردد خودروها بصورت نیمه سنگین در جریان است.

معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در سایر مسیرهای ورودی و خروجی پایتخت از جمله آزاد راه تهران- شمال تردد خودروها بصورت روان و عادی در جریان است.

وی به مسافران توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در جاده های سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.