| کد خبر: 220147 |

مدیر عامل شرکت متروی تهران خبر داد:

◄ تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 متروی تهران، تا پایان سال

مدیر عامل شرکت متروی تهران از تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 ، تا پایان سال خبر داد.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت متروی تهران از تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط 7 ، تا پایان سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علی امام خرداد ماه امسال عنوان کرد: با انجام مطالعات ارتعاشی، ۸ نقطه در خط ۷ ، مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از پدهای تولید داخل جهت کاهش ارتعاش در خط 7 مترو استفاده شد.

وی با اشاره به انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور تعیین شده توسط شرکت مترو خاطرنشان کرد: در این مطالعه ۸ نقطه در خط ۷ مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: با توجه به تحریم ها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایش‌های بسیار از نمونه‌های مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.

امام با اشاره به این که این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره‌برداری از خط در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب شود‌.

مدیرعامل شرکت مترو گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونل‌ها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمده ای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.

او اظهار کرد: پس از تعطیلی خط 7  در سال 96 که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله  عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریل‌ها در بیش از 8 هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش  و صداهای اضافه در این خط کمک شایان توجهی می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.