| کد خبر: 220125 |

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی در پایان هفته

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها با اعلام جزییات محدودیت های ترافیکی جاده‌های شمالی در پایان هفته، گزارش داد: جاده هراز که شب گذشته به علت بارش باران (سیلاب) و ریزش سنگ مسدود شده بود صبح امروز بازگشایی شد.

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها با اعلام جزییات محدودیت های ترافیکی جاده‌های شمالی در پایان هفته، گزارش داد: جاده هراز که شب گذشته به علت بارش باران (سیلاب) و ریزش سنگ مسدود شده بود صبح امروز بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای با اعلام محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه (۱۶ مهرماه) تا شنبه (۱۹ مهر ماه) اعلام کرد: جاده‌های شمالی در تعطیلات پایان هفته دو طرفه خواهد بود.

بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۶ مهر تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۹ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس نیز همچنان ممنوع است و در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه  ۱۶ مهر و همچنین از ساعت ۶ صبح روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه تا ساعت۲ بامداد روزهای بعد ممنوع است.

در محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و سمنان- قائم شهر تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸  تا ۲۴ روز جمعه ۱۸ مهر از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.

در جاده قدیم رشت- قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.