| کد خبر: 220093 |

افزایش قیمت بنزین تکذیب شد

اخباری مبنی طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین در روز گذشته مطرح شد، اما سخنگوی کمیسیون انرژی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار مجلس یازدهم قرار ندارد.

تین نیوز

اخباری مبنی طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین در روز گذشته مطرح شد، اما سخنگوی کمیسیون انرژی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار مجلس یازدهم قرار ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دیروز برخی خبرگزاری ‌ها از اعلام وصول طرحی در مجلس خبر دادند که به دنبال آن سهمیه بنزین یارانه‌ ای به ۳۰ لیتر در ماه کاهش پیدا می‌کند و بنزین آزاد نیز به صورت شناور و با قیمت فوب خلیج فارس عرضه می ‌شود.

اما سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس امروز (چهارشنبه) در صفحه توییتر خود اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار قرار ندارد.

مالک شریعتی نوست: به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی اعلام می‌کنم که هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.

وی ادامه داد:‌ طرح سهمیه‌ بندی بنزین سرانه خانوار فقط به دنبال بازتوزیع عادلانه‌تر بنزین یارانه‌ای به خانوار است تا خانوارهای فاقد خودرو نیز بهره ببرند.

سخنگوی کمیسیون انرژی تاکید کرد: متن منتشر شده، طرح قدیمی مجلس دهم است که در مجلس یازدهم و قبل از تشکیل کمیسیون ها و بدون اصلاح متن، ‌تنها برای تسریع در اخذ نوبت اعلام وصول مجددا ثبت شد تا بعد در کمیسیون و صحن اصلاح شود.

شریعتی افزود: اکنون پیش نویس گزارش کمیسیون انرژی تنظیم شده است که دو هفته دیگر به صحن کمیسیون می آید.

به گزارش ایرنا، ‌از ۲۴ آبان سال گذشته، ‌ سهمیه بندی بنزین با هدف مدیریت مصرف و افزایش ظرفیت صادراتی آغاز شد. به دنبال آن قیمت بنزین یارانه ای ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان اعلام شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.