| کد خبر: 220059 |

باران در جاده‌های چندین استان/ کندوان از 16 مهر یک‌طرفه می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیشِ رو از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیشِ رو از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج و تردد روان در جاده‌های شمال

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی تصریح کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس خبر داد.

بارش باران در جاده های چندین استان

محرابی‌نیا اظهار کرد: در محورهای فیروزکوه، کندوان و آزادراه قزوین - رشت، بارش باران گزارش شده است و در محور هراز و آزادراه تهران - شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

وی همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان خبر داد.

 انسداد شبانه جاده کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌‌شود.

محدودیت ترافیکی جاده‌ها تا روز ‌شنبه 19 مهر

محرابی‌نیا اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 16 مهر تا ساعت 6 روز شنبه 19 مهر در ‌محورهای کندوان، هراز‌، فیروزکوه و جاده تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

کندوان از فردا یک طرفه می‌شود

وی گفت: در محور کندوان تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیشِ رو از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران - شمال ممنوع است؛ با ‌اعلام‌ پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ‌از کرج و ‌دوراهی شهرستانک‌ و همچنین آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه و شنبه هفته جاری تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ در صورت اعلام پلیس راه منطقه تردد‌ وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه و شنبه هفته جاری تا ‌ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد‌راه تهران - شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

 محدودیت تردد در جاده هراز از ساعت 16 روز جمعه

محرابی‌نیا اظهار داشت: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای جمعه و شنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، در صورت اعلام‌ پلیس راه منطقه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه و شنبه تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: اجرای محدودیت ‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو‌ می‌شود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون و در  محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است.

محرابی‌نیا افزود: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا 16 مهر ‌و همچنین از ساعت 6 روزهای پنجشنبه‌، جمعه و شنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد، در ‌محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر

وی بیان کرد: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 18 مهر در‌مسیر شمال به جنوب محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر ممنوع است.

ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است.

ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

محرابی‌نیا گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد  2256 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 1.3 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌مسیر ‌آزادراهی بین کرج و تهران پرترافیک‌ترین جاده کشور

وی اضافه کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته کماکان در آزادراه‌ کرج-‌تهران با 132 هزار و 232 تردد، آزادراه تهران-کرج با 117 هزار و 105 تردد و آزادراه قزوین-کرج با 112 هزار و 830 تردد ثبت شد.

پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر کماکان جاده فرعی شمشک - دیزین، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان و محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.