| کد خبر: 220005 |

مردم به طرح ملی مسکن اعتماد ندارند

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان "نداشتن برنامه مدون موجب شده مردم از طرح ملی مسکن استقبال چندانی نکنند" گفت: مردم به طرح ملی مسکن اعتماد لازم را ندارند.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان "نداشتن برنامه مدون موجب شده مردم از طرح ملی مسکن استقبال چندانی نکنند" گفت: مردم به طرح ملی مسکن اعتماد لازم را ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم ، علیرضا پاک فطرت با اشاره به عدم استقبال متقاضیان خرید مسکن از طرح ملی مسکن، اظهار کرد: در شرایط کنونی شاهد هستیم که بسیاری از متقاضیان و ثبت نام کنندگان طرح مذکور، مبلغ اولیه را برای ثبت نهایی پرداخت نکرده اند.

وی ادامه داد: مشکل متقاضیان طرح ملی مسکن، پرداخت مبلغ اولیه 40 میلیون تومانی ثبت نام نیست، بلکه مردم نسبت به این طرح اطمینان و اعتماد لازم را ندارند.

وی گفت: متأسفانه در چند ماه اخیر شاهدیم دولت درباره محورهای طرح ملی مسکن بسیار لرزان صحبت می کند، به نظر می رسد که دولت دقیقاً نمی‌داند که طرح اقدام ملی را چگونه و در چه مناطق می خواهد اجرایی کند.

به گفته وی، مناطق اجرای طرح ملی مسکن، زمان اجرای پروژه ها و زمان تحویل واحدهای مسکونی جزء ابهامات این طرح محسوب می شود که دولت باید نسبت به این مسائل رفع ابهام کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: نداشتن برنامه مدون و مشخص موجب شده که مردم از طرح ملی مسکن استقبال نکنند، مردم باید در گام نخست نسبت به این طرح آگاه شوند تا پس از آن مشارکت کنند. بنابر این مردم هیچ وقت موضوع نسیه را به موضوع نقد ترجیح نمی دهند.

پاک فطرت  به خانه ملت گفت: از طرف دیگر قرار است که طرح ملی مسکن به صورت مشارکتی اجرایی شود، یعنی آنکه دولت زمین طرح را تأمین و بخش خصوصی پروژه را اجرایی کند و در نهایت مساکن ساخته شده بر اساس توافق میان هر دو طرف تقسیم می شود، این روش موجب می شود که واحدهای متعلق به بخش خصوصی با قیمت بازار آزاد یا فراتر از آن عرضه شود

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.