| کد خبر: 219992 |

۱۲ جاده روستایی در کرمان احداث می‌شود

رئیس اداره نظارت بر ساخت توسعه راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: عملیات اجرایی ۱۲ پروژه راه روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس آغاز شد.

تین نیوز

رئیس اداره نظارت بر ساخت توسعه راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: عملیات اجرایی ۱۲ پروژه راه روستایی این استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی میرخواجویی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: راه روستایی بیدوئیه - شاهزاده محمد سیلابخور به طول ۱۷ کیلومتر یکی از محورهای روستایی مورد نظر در شهرستان راور است.

وی اظهار داشت: برای احداث آنتنی محور به طول ۳.۵ کیلومتر، عملیات زیرسازی و ابنیه فنی آن در سال جاری قراردادی معادل ۲۵ میلیارد ریال منعقد شده لذا با احداث این راه، ارتباط سه روستا با ۱۷۲ خانوار با شهرستان راور برقرار می شود.

وی ادامه داد: راه روستایی حسین آباد سبلوئیه به طول یک و نیم کیلومتر ارتباط سه روستا با ۵۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۴ نفر تحت پوشش قرار می دهد.

میرخواجویی تصریح کرد: قطعه دوم راه روستایی ختم سربنان ده میلان به طول چهار کیلومتر است که ارتباط پنج روستا با ۱۰۵ خانوار و جمعیت حدود ۴۰۰ نفر را تحت پوشش می دهد، قرار داد این طرح نیز با انجام عملیات زیرسازی و ابنیه فنی به مبلغ هشت میلیارد ریال در سال جاری منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه راه روستایی سرزه بنان به طول ۶ کیلومتر با ۷۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۳۷ نفر راه ارتباط با هفت روستا را برقرار کرده است تصریح کرد: همچنین راه روستایی قصر فلنج - قصر میان به طول ۱۰ کیلومتر با چهار آنتنی به طول چهار کیلومتر احداث می شود که ارتباط ۶ روستا با ۱۸۲ خانوار را برقرار می کند و با احداث این محور ارتباط شهر راین با شهرستان بم برقرار می‌شود.

میرخواجویی خاطرنشان کرد: راه روستایی بی بی گرامیه به طول هفت کیلومتر ارتباط هفت روستا با ۸۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۹۴ نفر،  راه روستایی کشیتوئیه (شهداد) به طول ۲.۳ کیلومتر ارتباط یک روستا با ۴۸ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۶۳ نفر، راه روستایی فتح آباد سروشک به طول یک و نیم کیلومتر، ارتباط هفت روستا با ۸۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۷۷ نفر،  راه روستایی خبر مراع به طول ۱۲ کیلومتر ارتباط هفت روستا با ۱۱۱ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۹۳ نفر نیز از دیگر پروژه های جاده روستایی مورد نظر ما است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت توسعه راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان گفت: همچنین راه روستایی سرزه (ریگان) قطعه دوم به طول ۱۵ کیلومتر، ارتباط ۱۱ روستا با ۲۵۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۵۷ نفر، راه روستایی ابراهیم آباد به طول ۲ کیلومتر با ۹۶ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۴۴۳  نفر، راه روستایی ده نظر به طول پنج کیلومتر ارتباط ۱۱ روستا با ۵۳ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۹ نفر تحت پوشش را مهیا خواهد کرد.

میرخواجویی ادامه داد: راه روستایی اسلام آباد کهور خشک به طول یک کیلومتر با ۱۲۴ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۳۴۸ نفر، راه روستایی مادون - مدیم به طول ۶ کیلومتر ارتباط یک روستا با ۷۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۲۰ نفر، راه روستایی خان رغان دره آلوئیه قطعه اول به طول ۵/۵ کیلومتر (اصلی) ارتباط ۱۳ روستا با ۵۴۶ خانوار و جمعیتی بالغ بر یکهزار و ۶۶۳  نفر، برقرار می‌کند.

وی گفت: همچنین راه روستایی گوروئیه - طاغوئیه به طول ۵.۲ کیلومتر (اصلی) ارتباط ۶ روستا با ۲۲۵ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۵۲۲ نفر تحت پوشش را تامین می کند که برای انجام عملیات زیرسازی و ابنیه فنی در سال جاری قراردادهایی در این حوزه منعقد شده است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.