| کد خبر: 219984 |

پایتخت به 9000 اتوبوس نیاز دارد/دولت حتی یک اتوبوس هم به شهرداری نداد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تهران به 9000 دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: ضدعفونی حمل و نقل عمومی و اماکن پایتخت علی‌رغم محدودیت‌های مالی همچنان ادامه دارد.

تین نیوز

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تهران به 9000 دستگاه اتوبوس نیاز دارد، گفت: ضدعفونی حمل و نقل عمومی و اماکن پایتخت علی‌رغم محدودیت‌های مالی همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در مورد کمبود اتوبوس در پایتخت اظهار داشت: تأمین امکانات و حمل و نقل عمومی با هزینه‌های بالا همراه است و دولت باید قطعا همکاری‌های لازم را در این زمینه با شهرداری تهران داشته باشد.

وی افزود: بیش از 10 سال است که دولت حتی یک اتوبوس برای پایتخت خریداری نکرده و تحویل نداده است و در حال حاضر فقط 5 هزار و 500 اتوبوس داریم در حالی که نیازها فراتر از این عدد است.

نژادبهرام ادامه داد: پایتخت حدود 9 هزار اتوبوس نیاز دارد و کمبود واگن‌های مترو نیز بسیار محسوس است که دولت در این راستا نیز باید اقدامات اساسی و جدی انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بحث تأمین اوراق مشارکت در جهت تأمین اتوبوس و واگن‌های مترو برای تهران بوده است گفت: ‌درحال حاضر در شرابط خاصی به دلیل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و کرونا قرار داریم ولی با این وجود شهرداری توانسته مدیریت شهر را انجام دهد و به نوعی تهران سرپا نگه داشته شده است.

وی بیان داشت: شهرداری جزو دستگاه‌هایی است که پیشگام در همراهی با وزارت بهداشت بوده و کارنامه بسیار مثبتی را جهت مقابله با شیوع کرونا داشته است به طوری که علی‌رغم محدودیت‌های مالی، ضدعفونی شهر و حمل و نقل عمومی همچنان در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    دولت قطعا باید همکاری‌های لازم رو در زمینه ی اتوبوس و امکانات حمل و نقل عمومی با شهرداری تهران داشته باشه.اما دیگر شهرها چطور؟ با اونها نباید همکاری لازم رو در زمینه ی اتوبوس و امکانات حمل و نقل عمومی داشته باشه؟
    دولت ، فقط دولت مردم تهران نیست که. دولت همه مردم ایرانه. نه؟