| کد خبر: 219959 |

جایگاه‌های سوخت مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند

مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت نفت و گاز مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال ۹۹ هستند.

تین نیوز

 مدیرکل امور مالیاتی لرستان گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت نفت و گاز مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال ۹۹ هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی امور مالیاتی لرستان هادی ملکشاهی روز یکشنبه اعلام کرد: با عنایت به مفاد قانونی مالیات بر ارزش افزوده در خصوص مشمولان مرحله هشتم اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده، تمامی جایگاه داران سوخت (فرآورده‌های نفت و گاز) که تاکنون برای اجرای قانون فراخوان نشده‌اند، مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال ۱۳۹۹ هستند.

وی اظهار داشت: اشخاص مشمول این فراخوان، از تاریخ یکم فروردین ماه امسال مکلف به اجرای تکالیف مقرر در قانون شده اند.

وی ادامه داد: اشخاص مذکور که بعد از تاریخ اجرای فراخوان نیز ایجاد، تاسیس و به ثبت می رسند و یا شروع به انجام فعالیت می کنند، در صورت فعالیت با هر حجم از فروش و یا درآمد (کالا و خدمت) مشمول اجرای قانون از تاریخ شروع فعالیت هستند.

ملکشاهی گفت: کارمزد، مالیات و عوارض ارزش افزوده جایگاه داران در قیمت‌های تکلیفی فرآورده‌های نفت وگاز لحاظ شده است و اجازه وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده مازاد بر قیمت تعیین شده را از خریداران سوخت ندارند.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی فراخوان شده جهت ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده باید به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir مراجعه نمایند.

۸۲ باب جایگاه عرضه سوخت در لرستان وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.