| کد خبر: 219946 |

فعالیت های راهداری و حمل و نقل مرز نمی شناسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست هم اندیشی مسولین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های مازندران و تهران که در محل راهدارخانه گدوک برگزار شد ، عنوان کرد : فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل مرز نمی شناسد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست هم اندیشی مسولین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های مازندران و تهران که در محل راهدارخانه گدوک برگزار شد ، عنوان کرد : فعالیت های حوزه راهداری و حمل و نقل مرز نمی شناسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (مازندران) ، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، ضمن عرض خوش آمد و خدا قوت به مسولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران ، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و همکاری لازم در جهت رفع موضوعات مرتبط با حوزه حمل و نقل عمومی و مشکلات رانندگان و همچنین عملیات راهداری زمستانی برشمرد و  اظهار داشت : با توجه به اینکه مازندران تنها استانی است که از طریق سه محور شریانی به پایتخت کشور متصل بوده ، لذا هماهنگی و تعامل و همکاری دوسویه مسولین راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با استان تهران بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: بخش اعظمی از ترافیک و تردد کشور از پایتخت به مازندران بوده و می بایست در خصوص ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده های این استان و استان های همجور نگاه ویژه و ملی انجام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در ادامه بر ضرورت برقراری تردد در تمامی ایام سال اشاره و تصریح کرد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل و نقل و بالاخص شبکه حمل و نقل جاده ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوچکترین عامل بازدارنده این جریان پیوسته ، صدمات جبران ناپذیری را بطور مستقیم و غیر مستقیم وارد خواهد ساخت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در این نشست نیز خواستار هماهنگی لازم در خصوص نرخ حمل کالا( تن _ کیلومتر ) ، جلوگیری از فرار بار و اضافه تناژ و همچنین توزیع لاستیک به رانندگان شد و تصریح کرد : با مشارکت و همکاری دو سویه  و همدلی بین ادارات کل همجوار می توان بخش اعظمی از مشکلات رانندگان و حوزه حمل و نقل کالاو مسافر را رفع کرد.

مهندس نجفی در این نشست ابراز امیدواری کرد بتوانیم با بهره گیری از تجربیات و تعامل تمامی مدیران و برگزاری جلسات مستمر و ماهانه بستری مناسب برای ارتقاء حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای فراهم کنیم.

وی خاطر نشان ساخت : همکاری و هماهنگی بین ادارات کل استانهای همجوار در ایجاد گشت های جاده ای ( ماشین سبک ) ، استفاده مناسب و بهره داری بهتر از سامانه های هوشمند جاده ای و بانک های اطلاعاتی تردد جاده ای، برگزاری جلسات هماهنگی و تصمیم گیری های مشترک فی مابین  ، منجر به نتایج خوب و موثرتری خواهد شد.

گفتنی است با برنامه ریزی به عمل آمده به زودی نیز نشست هم اندیشی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با استانهای همجوار ( گلستان ، گیلان ، سمنان و البرز ) برگزار می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.