| کد خبر: 219927 |

افزایش ۳ درصدی جابجایی کالا از مبادی استان خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افزایش ۳ درصدی جابجایی کالا از مبادی استان طی ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افزایش ۳ درصدی جابجایی کالا از مبادی استان طی ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱ میلیون و ۳۹۲ هزار تن کالا از مبادی استان جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی در کشور، در ۶ ماهه نخست سال جاری شاهد جابجایی بیش از ۶ میلیون و ۵۷۴ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره)،بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اذعان کرد: علی رغم شرایط حاکم بر کشور به لحاظ شیوع بیماری کروناریال شاهد حضور موثر رانندگان حمل و نقل کالا  در بندر امام خمینی (ره) بودیم تا کالاهای اساسی به سایر نقاط کشور جابجا شوند.

بهرامی نیا ادامه داد: عمده کالاهای اساسی جابجا شده از بندر امام خمینی(ره) گندم، جو، ذرت، دانه¬‌های روغنی، نهاده¬‌ های کشاورزی و دامی است که حوزه حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان توانست با تلاش رانندگان در جابجایی این کالاها عملکرد موثری داشته باشد

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.