| کد خبر: 219811 |

جانشین رییس پلیس راهور ناجا:

۶۰ درصد از ۲۵۷ نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: ۶۰ درصد از ۲۵۷ نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد.

تین نیوز

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: ۶۰ درصد از ۲۵۷ نقطه حادثه خیز کشور تا پایان سال رفع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سردار سید تیمور حسینی اظهار داشت: آخرین پایشی که در یک کار مشترک میان پلیس و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام گرفته ۲۵۷ نقطه پر تصادف یا حادثه خیز شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه اولین اقدام در قالب اولویت بندی صورت گرفته است گفت: ۵۰ نقطه با وضعیت‌های نگران کننده در اولویت اول قرار داشتند و بخش قابل توجهی از نقاط که شرایط بدی داشتند رفع شدند و مقرر شده که تا پایان سال ۹۹ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیش از ۶۰ درصد از ۲۵۷ نقطه شناسایی شده را رفع کنند.

حسینی با بیان اینکه نکته مهم این است که راه نقش تعیین کننده در ایمنی تردد دارد و در همه دنیا این اصل پذیرفته شده است گفت: عامل انسان احتمال خطا دارد و راه و وسیله نقلیه باید این ویژگی را داشته باشد که خطای انسانی را جبران کند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: امروز شاهد بهسازی چند نقطه از محورهای مواصلاتی استان تهران به ویژه کمربندی دوم بودیم که شرایط بسیار نامناسبی با توجه به حجم تردد در این نقطه را داشتیم و خوشبختانه هم اکنون وضعیت مناسب شده و امیدواریم بخش کمی که از این پروژه باقی مانده انجام شود تا هم استانی‌ها و عبوری‌ها با آرامش و امنیت تردد را انجام دهند.

وی در رابطه با اعلام کمیسیون راه‌ها در خصوص ایجاد گارد محافظ کامیون‌ها طی ۶ ماه گفت: برخی از تصمیمات به هر شکل نیازمند بستر سازی هایی است که اعلام آنها به واسطه عدم الزامات اولیه مشکلاتی را ایجاد می‌کند و ما مطالبه گر این مسئله هستیم مخصوصاً در خصوص کامیون‌های بنز که دارای سپر بالا هستند و این ارتفاع سپر سبب برخورد با وسیله کوچک و سواری‌ها می‌شود و شدت برخورد و خسارات در مجروحیت و جان باختگی می‌شود و راهکار فنی مناسب برای جلوگیری از این اتفاق گارد محافظ است که پیگیر این موضوع هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.