| کد خبر: 219793 |

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل:

◄ محدودیت اعتباری در تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی نداریم

اردبیل| مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با مساعدت سازمان نوسازی هیچگونه محدودیت اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در استان اردبیل وجود ندارد.

تین نیوز

اردبیل| مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با مساعدت سازمان نوسازی هیچگونه محدودیت اعتباری برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز، دولت لطفی در جریان بازدید معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از پروژه‌های مدرسه‌سازی در اردبیل اظهار کرد: امروز معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و مدیر کل نظارت و اجرای طرح‌های سازمان در سفری به اردبیل از پروژه‌های در حال احداث نمین و اردبیل بازدید کردند تا در جریان احداث و تکمیل این واحدها قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید معاون فنی و نظارت سازمان از مدرسه 6 کلاسه نمین، مدرسه تخریبی روستای ننه‌کران و پروژه مدرسه‌سازی روستای سوها که از محل تخریب و بازسازی در حال احداث است، بازدید کرد تا از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گیرند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل بیان کرد: در شهر اردبیل نیز از مدرسه 12 کلاسه کوثر، مدرسه خیرساز پروفسور خدابخش و مدرسه شهید اصلانی که در قالب 12 کلاس اجرایی و عملیاتی شده بازدید شد که بخش عظیمی از این واحدهای آموزشی در مرحله تکمیل و بهره‌برداری قرار دارند.

لطفی افزود: مسئولان سازمان از مهمترین و بزرگترین مجتمع آموزشی استان که با عنوان حیات طیبه در شهرک کارشناسان با پیشرفت 90 درصد در حال احداث است، به زودی با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از سفر قریب‌الوقوع وزیر آموزش و پرورش به استان خبر داد و گفت: قرار است با سفر وزیر آموزش و پرورش در آبان ماه چهار پروژه مهم مدرسه‌سازی در استان آماده بهره‌برداری شود تا با تحویل به آموزش و پرورش امکان بهره‌برداری از آن نیز فراهم آید.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر با عنایت مسئولان سازمان نوسازی و تجهیز مدارس هیچگونه محدودیتی در تامین اعتبارات این پروژه‌ها نداریم و انتظار می‌رود مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت شود.

لطفی اضافه کرد: با تزریق اعتبار در هفته‌های گذشته بخشی از بدهی پیمانکاران و مطالبات آنها پرداخت شده و انتظار می‌رود ماحصل سفر امروز نیز تامین اعتبار مناسب برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی باشد تا هموطنان در شهرهای مختلف از مزایای این مجموعه‌ها استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.