| کد خبر: 219792 |

معاون سازمان نوسازی کشور:

◄ کیفیت اجرای پروژه‌ها در اردبیل از میانگین کشوری بالاتر است

اردبیل| معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: کیفیت اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان اردبیل قابل قبول و از میانگین کشوری بالاتر است.

تین نیوز

اردبیل| معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: کیفیت اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی در استان اردبیل قابل قبول و از میانگین کشوری بالاتر است.

داریوش ورناصری در حاشیه سفر به اردبیل و در گفت‌وگو با تین‌نیوز، اظهار کرد: هدف ما از حضور در استان‌ها و بازدید از پروژه‌های عمرانی در بخش مدرسه‌سازی رسیدگی به مشکلات پروژه‌ها و توجه به کیفیت اجرای آنهاست تا ایرادات و اشکالات در این زمینه رفع شود.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های عمرانی گاه مشکلات و تنگناهایی به وجود می‌آید که حل آن از حیطه اختیارات استان‌ها خارج است، خاطرنشان کرد: در این بازدیدها سعی می‌کنیم تا مشکلات و ایرادات پروژه‌ها را مورد بررسی کارشناسی قرار داده تا با همفکری مسئولان استانی درصدد رفع مشکلات فنی و اعتباری باشیم.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور افزود: در این بازدیدها سعی می‌کنیم تا از توان و تجربیات متخصصان امر و کارشناسان مجرب استفاده کرده و به نوعی به ارتقای کیفی پروژه‌های در حال اجرا کمک کنیم تا نسل آینده در بهترین فضا تحصیل خود را انجام دهند.

ورناصری در مورد کیفیت اجرای پروژه‌ها در استان اردبیل و ارزیابی کلی در این زمینه گفت: در مجموع کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش مدرسه‌سازی در این استان قابل قبول است و با تلاش مهندسان و پیمانکاران سعی بر تکمیل پروژه‌ها در اسرع وقت می‌باشد.

وی بیان کرد: البته در برخی از پروژه‌ها در موارد جزئی نواقص و ایراداتی در فرآیند اجرا بود که ما سعی کردیم این موارد را به متولیان امر گوشزد کنیم تا نسبت به رفع این ایرادات و ارتقای کیفی پروژه‌ها بیش از گذشته کمک کنند.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با قدردانی از تلاش همکاران و پرسنل زحمتکش نوسازی و تجهیز مدارس در نظارت بر اجرای این پروژه‌ها اظهار کرد: در مجموع کیفیت اجرای پروژه‌های مدرسه‌سازی در این استان قابل قبول و بالاتر از میانگین کشوری است.

ورناصری افزود: امیدواریم با اصلاح نقشه‌ها و رفع ایرادات در این استان پروژه‌های مدرسه‌سازی با کیفیت مطلوب اجرایی و عملیاتی شده و شرایط مناسبی را در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد باشیم.

وی گفت: در سفر یک روزه به این استان از پروژه‌های مدرسه‌سازی در شهرها و روستاهای نمین و همچنین اردبیل بازدید کردیم تا از نزدیک در جریان احداث و تکمیل این پروژه‌ها قرار گرفته تا گزارش کاملی را از روند کیفی اجرای این پروژه‌ها و اعتبارات مورد نیاز برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها در نظر گرفته شود تا بخش عظیمی از این واحدهای آموزشی آماده بهره‌برداری شود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در مورد پروژه حیات طیبه نیز بیان کرد: پروژه‌ای که با نام حیات طیبه در استان‌ها در حال تکمیل و بهره‌برداری است با نقشه و تیپ متفاوت متناسب با شرایط استان‌ها در حال اجراست که در استان اردبیل نیز بعد از گذشت سال‌ها این پروژه به زودی تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

ورناصری ضرورت اصلاح نمای مجتمع آموزشی حیات طیبه را یادآور شد و بیان کرد: با اصلاح نما و تکمیل بخش‌های مختلف این مجموعه تلاش بر این است تا مطلوب‌ترین فضای آموزشی برای نسل آینده از ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم فراهم آمده و دغدغه تامین فضای آموزشی و پرورشی برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.