| کد خبر: 219758 |

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تاکید کرد

رفع نواقص پروژه‌های شهرجدید هشتگرد با تغییر در ضابطه‌ها/ استفاده از تسهیلات طرح اقدام ملی جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر طی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرجدید هشتگرد بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت که با تغییر در ضابطه‌ها به نفع مردم، نواقص برطرف خواهند شد.

تین نیوز

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر طی بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرجدید هشتگرد بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و اظهار داشت که با تغییر در ضابطه‌ها به نفع مردم، نواقص برطرف خواهند شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری ‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر طی بازدید میدانی از پروژه‌های مسکن شهر جدید هشتگرد از قبیل پروژه‌های آذرنگ و هسا ۲ در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از اهتمام مسئولان این وزارتخانه جهت برطرف کردن مشکلات متقاضیان مسکن و ساکنان شهر جدید هشتگرد خبر داد و تأکید کرد: پیرو بازدیدهای قبلی و دستور اکید وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید هشتگرد آمده و از نزدیک نواقص پروژه‌ها را مشاهده کرده و مشکلات و درخواست مردم را پیگیری کردیم.

وی گفت: این سومین بازدیدی است که برحسب تأکید دستور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود و به دلیل اینکه در آخرین بازدید به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، نیمه‌کاره ماند، به همین جهت در این بازدید تلاش شد تا به‌طور دقیق مشکلات پروژه‌ها و مردم بررسی شوند.

مهرآبادی با اشاره به اینکه طی بازدید مردم رضایت خود را از پروژه‌ها ابراز می‌داشتند، اظهار کرد: البته توقع و رضایت مردم زیاد است و ما نیز محدودیت‌های مالی و ضابطه‌ای داریم و به همین جهت در برطرف کردن مشکلات مردم با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. ولی به‌رغم محدودیت‌ها، در تلاش هستیم تا تغییراتی در ضابطه‌ها به نفع مردم ایجاد شود تا از این طریق بتوان مشکلات مردم را برطرف کرد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تأکید کرد: هر آن چیزی که از دست ما برآید انجام می‌دهیم و از هیچ کوششی برای رفاه مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

به گفته وی عمده مشکلاتی که مردم طی بازدید از پروژه‌ها مطرح می‌کردند، مربوط به نواقص ساختمان ازجمله ترک‌خوردگی دیوارها، چکه کردن آب از روی سقف، نبود آسانسور یا دیگر مسایلی از این قبیل بود.

مهرآبادی تصریح کرد: تا آنجا که بتوانیم مشکلات مردم را برطرف خواهیم کرد؛ اما مردم نیز باید کمک و همکاری کنند تا هر چه زودتر این نواقص برطرف شوند.

وی با بیان اینکه خواسته مردم در خصوص احداث درمانگاه، مدرسه، پارک، نانوایی، پاسگاه، ورزشگاه و دیگر مسائل، خواسته‌ای به‌حق و حیاتی است، افزود: تاکنون ۳۲ باب مدرسه در شهر جدید هشتگرد احداث شده است که از این تعداد ۲۵ باب آن از سوی شرکت عمران شهرهای جدید و ۷ باب آن از سوی خیرین ساخته شده است.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: در خیلی از جاها، مردم توانایی مالی برای پرداخت هزینه‌ها را ندارند و به همین جهت در قانون بودجه سال گذشته، به ما این اختیار داده شد تا از منابع داخلی که مربوط به فروش و تهاتر اراضی است، کمک بگیریم و به این طریق مشکلات مردم را برطرف کنیم. ما نیز در تلاش هستیم تا با استفاده از اختیارات قانونی، نواقص موجود در پروژه‌ها را هر چه زودتر برطرف شوند.

مهرآبادی با اشاره به برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر عنوان کرد: این پروژه‌ها در قالب دیگری هستند و مشکلاتشان هم متفاوت است؛ به همین جهت ما نیز در تلاش هستیم تا با استفاده از تسهیلات اقدام ملی مسکن این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: تسهیلات مسکن مهر برای رفع مشکلات مسکن مهر کافی نیست؛ چون با این روند افزایشی قیمت‌ها نمی‌توان این پروژه‌ها را به اتمام رساند و نیاز داریم از تسهیلات طرح اقدام ملی استفاده شود تا هر چه زودتر این پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و به پایان برسند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.